شناسایی استارتاپ های مستعد پیشرفت؛ هدف اصلی رویداد استارتاپی اینوتکس

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران/زنجان دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: هدف از برگزاری رویداد استارتاپی اینوتکس، شناسایی استارتاپ های مستعد پیشرفت است.

شناسایی استارتاپ های مستعد پیشرفت؛ هدف اصلی رویداد استارتاپی اینوتکس

محمدصالح خالقی روز گذشته (21 بهمن ماه) در رویداد استارتاپی اینوتکس که در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار گردید، با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس رویدادی است که هر بازیگری در این زیست بوم می تواند از نمایشگاه اینوتکس استفاده کند، اظهار کرد: این رویداد پیچ در چندین استان برگزار گردیده و هدف آن، شناسایی استارتاپ های مستعد پیشرفت و جذب سرمایه است.

وی با اشاره به اینکه استارتاپ های برتر از هر اینوتکس پیچ به مرحله نهایی در روز نمایشگاه دعوت شده و امتیازها و جوایزی خواهند داشت، اضافه کرد: استارتاپ هایی که به مرحله نهایی راه نیافتند، داده های شان به بانک سرمایه گذاری ارتباط داده می گردد.

این مسئول ضمن قدردانی ویژه از پست بانک به عنوان حامی رویداد اینوتکس، اعلام کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس به وسیله آدرس الکترونیکی https://www.inotex.com اقدام نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: باید عایدی واقعی داشته باشیم که یکی از مهم ترین آن ها راستاهایی است که پارک های علم و فناوری قرار است در آن قرار بگیرند تا وابسته به منابع زیرزمینی و خام نباشیم.

علی آذرپیوند در رابطه با رویداد استارتاپی اینوتکس، اضافه کرد: این رویدادها و ایده های مطرح شده باید نتیجه گرا باشد. پارک علم و فناوری استان زنجان نوپا بوده و اکنون به جایی رسیدیم که باید خود را توسعه دهیم و پارک را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی اعلام کرد: شرکت نمایندگان نباید از راستا استارتاپ خسته شوند، زیرا پیروزیت در این راستا وجود داشته و باید با انگیزه زیاد ایده های مختلف را ارائه دهند تا پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2043

به "شناسایی استارتاپ های مستعد پیشرفت؛ هدف اصلی رویداد استارتاپی اینوتکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی استارتاپ های مستعد پیشرفت؛ هدف اصلی رویداد استارتاپی اینوتکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید