عضو کتابخانه عمومی بندرعباس سیمرغ زرین گرفت

به گزارش مجله اینمن، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: مائده غریب نواز عضو کتابخانه عمومی فرهیختگان ایسین بندرعباس در جشنواره ملی سیمرغ، پیروز به کسب دریافت سیمرغ زرین شد.

عضو کتابخانه عمومی بندرعباس سیمرغ زرین گرفت

امینه دریانورد گفت: مائده غریب نواز از شهرستان بندرعباس و عضو کتابخانه عمومی فرهیختگان ایسین از بین 150 نفر شرکت کننده در مرحله نهایی در بخش قصه گویی و در رده کودک جشنواره ملی سیمرغ، با کسب مقام اول سیمرغ زرین جشنواره را به خود اختصاص داد.

او گفت: این جشنواره روز گذشته به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در 2 بخش قصه گویی و مجری گری با حضور 151 شرکت کننده از استان های مختلف کشور در استان قزوین برگزار و در بخش نفرات برتر بخش قصه گویی کودک مائده غریب نواز از بندرعباس نفر اول معرفی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: این جشنواره در میان گروه های سنی پنج تا هشت سال، گروه 9 تا 12 سال و همچنین 13 تا 18 سال در 2 بخش قصه گویی و مجری گری برگزار شد.

دریانورد گفت: در مجموع شرکت کنندگان 60 نفر از قزوین و 91 نفر از سایر استان ها مانند تهران، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، فارس حضور دارند و که برنامه های متنوعی طی این دو روز برای آنها تدارک دیده شده است.

خبرنگاران هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2147

به "عضو کتابخانه عمومی بندرعباس سیمرغ زرین گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کتابخانه عمومی بندرعباس سیمرغ زرین گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید