فراخوان ارسال برنامه های فرهنگی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد

به گزارش مجله اینمن، مدیر فعالیت های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با دعوت از انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل های حوزه کتاب و نشر، تمام موسسات، مراکز و نهادهای مردمی فرهنگی، ناشران، کتاب خانه های عمومی و کتابفروشی های سراسر کشور برای مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت ارتقای کیفیت فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب مرهون مشارکت و هم افزایی تمامی متولیان و دغدغه مندان این حوزه است.

فراخوان ارسال برنامه های فرهنگی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سعید مجیدی (مدیر فعالیت های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با اشاره به این که این نمایشگاه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران در بهمن ماه سال 1400 برگزار خواهد شد، عنوان نمود: ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نظر دارد برنامه های مختلف فرهنگی نمایشگاه را در حوزه های نشر (نظیر رونمایی، نقد، معرفی کتاب و...) و اهل قلم (نظیر بزرگداشت، نکوداشت و...) در سطح ملی و در گستره کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار کند.

مدیر فعالیت های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بعلاوه عنوان نمود: در این راستا از انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل های حوزه کتاب و نشر، تمام موسسات، مراکز و نهادهای مردمی فرهنگی، ناشران، کتابخانه های عمومی و کتابفروشی های سراسر کشور دعوت می گردد تا عناوین فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کتاب محور خود را برای برگزاری در ایام دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دبیرخانه این نمایشگاه به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

سعید مجیدی در سرانجام ضمن تأکید بر مشارکت همه دستگاه ها و مجموعه ها در اجرای فعالیت های فرهنگی گفت: ارتقای کیفیت فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب مرهون مشارکت و هم افزایی تمامی متولیان و دغدغه مندان این حوزه است. بعلاوه با توجه به گزارشات و آنالیز اقدامات اجرا شده از رویدادها و فعالیت های برتر نیز به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 30: 14 با شماره تلفن 91006363 021 داخلی 231 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2006

به "فراخوان ارسال برنامه های فرهنگی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ارسال برنامه های فرهنگی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید