نقش موسسه زبان در فرآیند یادگیری زبان

به گزارش مجله اینمن، رپرتاژ آگهی- شما هم با ما موافقید که استادی که درسی را تدریس می کند و یا محیطی که شما در آن آموزش می بینید تا حد زیادی در یادگیری مؤثر است. موسسه زبان که در حوزه آموزش زبان هر کشوری فعالیت دارد نیز از این قائده مستثنی نیست و بهتر است برای یادگیری هر چه بهتر زبان های خارجی آموزشگاه زبانی را انتخاب کنید که بتواند به صورت علمی و مرحله به مرحله به تدریس دروس مختلف بپردازد. ما در این مطلب با معرفی موسسه آموزش زبان آفاق شما را با یکی از بهترین کلاس های زبان انگلیسی در ایران آشنا خواهیم کرد.

نقش موسسه زبان در فرآیند یادگیری زبان

چرا باید زبان آموخت؟

پیش از آن که به ویژگی های مورد نیاز برای یک موسسه زبان اشاره کنیم، ضروری است به این موضوع اشاره کنیم که اساساً یادگیری زبان های خارجی بخصوص زبان انگلیسی چه نفعی برای ما داشته و چه تاثیری می تواند در زندگی تحصیلی و شغلی ما داشته باشد؟

** زبان انگلیسی دومین زبان رایج جهان است و حتی کشورهایی که به زبان انگلیسی صحبت نمی نمایند هم می توانند تا حدی این زبان را متوجه شوند.

** اغلب مراکز تحصیلی، کالج ها و دانشگاه های معتبر جهان از این زبان برای آموزش استفاده می نمایند.

** با آموزش زبان انگلیسی به بسکمک از کتاب ها، فیلم ها و موزیک هایی که در جهان معرفی می شوند دسترسی خواهید داشت و به راحتی آن ها را درک خواهید کرد.

** با یادگیری زبان استفاده از اینترنت برای شما ساده تر خواهد بود.

** فرصت های شغلی بهتری به دست خواهید آورد. تفاوتی نمی کند در ایران باشید و یا به کشوری دیگر مهاجرت کنید دانستن زبان انگلیسی می تواند به شما در کار کردن در بزرگ ترین کمپانی ها و شرکت های جهان کمک نماید.

** آموزش زبان انگلیسی کمک می کند شما درک بهتری از علوم مختلف داشته باشید، در حال حاضر علوم پزشکی، صنایع مختلف، جنبه های مختلف رشته های IT و .. همه و همه ارتباط تنگاتنگی با زبان انگلیسی دارند.

بنابراین پیشنهاد ما این است که با شرکت در یک موسسه زبان معتبر و شرکت در کلاس زبان دلخواه، به خودتان کمک کنید تا در هر حرفه و رشته ای که مشغول می شوید، یک قدم از دیگران جلوتر باشید.

موسسه زبان چه نقشی در یادگیری زبان دارد؟

همان طور که می دانید زبان انگلیسی یک زبان بین المللی به شمار می آید که یادگیری آن بسیار ضروری است، چه شما برای تحصیل به کشور دیگری بروید و یا قصد سفری تفریحی به یکی از کشورهای انگلیسی زبان داشته باشید و یا بخواهید در همین کشور خودمان در شرکت و مجموعه ای بین المللی و .. مشغول به کار شوید، ضروری است بنا بر نیازتان با این زبان آشنا باشید و به قول معروف بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

اولین پیشنهاد ما به شما برای شرکت در کلاس زبان و یادگیری هر زبانی آن است که زبان مورد نظرتان را از سنیت پایین آغاز نمایید هر چند که هیچگاه و در هیچ سنی برای یادگیری دیر نیست. اما موسسه زبانی که انتخاب می کنید باید بتواند کلاس زبان را مناسب با سن زبان آموزان ترتیب دهد و دروس را متناسب با سن و سال ایشان پی ریزی و طراحی نماید. ما در ادامه به چند نکته که کمک می کند یک آموزشگاه زبان بتواند به یک آموزشگاه خوب و حرفه ای تبدیل شود اشاره خواهیم کرد.

* از مدرسین متخصص و باتجربه برخوردار باشد

هیچ گاه نمی توان تبحر و تجربه بالای یک آموزگار زبان را با یکی آموزگاری که به تازگی کار خود را در یک موسسه زبان آغاز کرده مقایسه کرد. بنابراین آموزشگاه زبان باید بتواند سطح علمی و مهارت تدریس استاد را مورد سنجش قرار دهد و بر عملکرد آن ها در کلاس زبان نظارت داشته باشد.

* محتوای آموزشی مفید و به روزانتخاب نماید

مدرس مجرب آموزشگاه زبان باید بتواند به محتوای مورد نیاز برای تدریس اشراف داشته و برای دروسی که برای آموزش در نظر گرفته شده برنامه ریزی پیوسته ای داشته باشد و با تغییراتی که به مرور در حیطه زبان هر کشوری اتفاق می افتد آشنا باشد و دانسته های خود را به روز نماید.

* در تدریس خلاقیت به خرج دهد

عموماً آموزش یک زبان خارجی دیگر در زمان کلاس، انرژی زیادی را از دانشجو می گیرد، بنابراین مدرس کلاس زبان باید بتواند با توجه به خلاقیتی که دارد، در زبان آموزان ایجاد انگیزه کرده و در بالا بردن اعتماد به نفس دانشجویان و تشویق آن ها به صحبت کردن و شرکت در کارهای گروهی کلاس نقش موثری ایفا نماید.

* محیط آموزشی آموزشگاه زبان مجذوب نماینده باشد

برای یادگیری زبان انگلیسی و یا شرکت در هر کلاس زبان دیگری بهتر است یک موسسه زبان نزدیک به محل زندگی خود بیابید، زیرا دوری جهت می تواند شما را خسته کرده و انرژی لازم برای گوش کردن به مباحث مختلف زبان را از شما زایل نماید و کیفیت آموزش در شما پایین بیاید.

* از تجهیزات آموزشی مناسب آموزشگاه زبان بهره مند باشد

موسسه زبان جایی است که اغلب برای آموزش زبان از تجهیزات مختلفی برای یادگیری بهتر زبان آموزان استفاده می کند، ابزارها و تکنولوژی های نوین در جهت بهبود زبان موثرند بنابراین استفاده از فیلم، موزیک، استفاده از سی دی های آموزشی، اپلیکیشن هایی که می توان روی گوشی های اندرویدی و یا Ios نصب نمود و همچنین استفاده از کلاس های آنلاین زمانی که امکان شرکت در کلاس زبان به صورت حضوری وجود ندارد همگی می تواند در ارتقای سطح علمی زبان آموزان در آموزشگاه زبان تاثیر بسزایی داشته باشد.

* زمان بندی کلاس زبان گوناگون باشد

یکی از نکات مهم در انتخاب موسسه زبان مناسب این است که ساعات و روزهای تشکیل کلاس در هفته با انعطاف بیشتر و به گونه ای برنامه ریزی شود که افراد شاغل، خانه دار، محصلین و دانشجویان بتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند.

موسسه زبان آفاق

اگر مایلید در یک آموزشگاه زبان معتبر شرکت کنید و زبان انگلیسی را با استفاده از متدهای پیشرفته روز فراگیرید، موسسه زبان آفاق می تواند یک انتخاب شایسته باشد. زیرا این موسسه در یکی از منطقه ها مرکزی شهر تهران واقع شده و دسترسی زبان آموزان به آن از هر منطقه ای به سادگی انجام می گیرد. دیگر آن که در آموزشگاه زبان آفاق به لحاظ رعایت شرایط کاری و تحصیلی زبان آموزان ساعت های مختلفی برای کلاس زبان طراحی و برنامه ریزی شده است که انتخاب را برای دانشجویان ساده کرده است. از دیگر ویژگی های موسسه زبان آفاق این است که می توانید از کلاس های زبان انگلیسی آنلاین این آموزشگاه نیز استفاده نمایید. برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری می توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://afaq-lc.com/ سر بزنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1905

به "نقش موسسه زبان در فرآیند یادگیری زبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش موسسه زبان در فرآیند یادگیری زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید