مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ گو با قیمت 549 دلار رونمایی کرد

به گزارش مجله اینمن، ساعاتی قبل مایکروسافت از یک لپ تاپ مقرون به صرفه به نام سرفیس لپ تاپ گو (Surface Laptop Go) رونمایی کرد که ارزان ترین لپ تاپ بین سری سرفیس محسوب می گردد. این لپ تاپ از نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل بهره می برد و طراحی آن مشابه دیگر لپ تاپ های این خانواده است. در اطراف نمایشگر 12.4 اینچی آن حاشیه های بسیار باریکی دیده می گردد و رزولوشن آن هم به 1536 در 1024 می رسد.

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ گو با قیمت 549 دلار رونمایی کرد

وزن این لپ تاپ فقط 1.1 کیلوگرم است و به گفته مایکروسافت به لطف ارتفاع 1.3 میلی متری کلیدهای کیبورد، کاربران حین استفاده از کیبورد تجربه لذت بخشی خواهند داشت. ضمناًً باید خاطرنشان کنیم سرفیس لپ تاپ گو مانند دیگر لپ تاپ های این خانواده، از حسگر اثر انگشت بهره می برد که این مشخصه در دکمه پاور تعبیه شده است.

همان طور که گفتیم قلب تپنده این لپ تاپ نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل است و در کنار آن حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند. البته مدل پایه این لپ تاپ از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC بهره می برد. مایکروسافت اعلام نموده با هر بار شارژ سرفیس لپ تاپ گو، کاربران می توانند تا 13 ساعت از آن استفاده نمایند. ضمناًً نباید پشتیبانی باتری این لپ تاپ از شارژ سریع را از قلم بیندازیم. در بدنه سرفیس لپ تاپ گو یک پورت USB-C، یک پورت USB-A و جک هدفون دیده می گردد.

مدل پایه این لپ تاپ با قیمت 549 دلار از تاریخ 13 اکتبر (22 مهر) روانه بازار می گردد که با این قیمت، کاربران می توانند مدل مبتنی بر 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را خریداری نمایند. مایکروسافت هنوز قیمت دیگر مدل ها را اعلام ننموده است.

  • سرفیس Duo مایکروسافت دقیقا برای چه افرادی ساخته شده؟

منبع: XDA Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1256

به "مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ گو با قیمت 549 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ گو با قیمت 549 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید