مربی الوحده: شانس صعود داریم و باید برابر پرسپولیس برنده شویم

به گزارش مجله اینمن، مربی پرتغالی تیم الوحده امارات گفت: ما شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم و باید برابر پرسپولیس در تهران برنده شویم.

مربی الوحده: شانس صعود داریم و باید برابر پرسپولیس برنده شویم

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه کاتالوگ در فتوشاپ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، یوآن ایرابرین پس از توقف خانگی تیم الوحده برابر تیم انتهای جدولی الفجیره در هفته بیست وپنجم لیگ امارات گفت: بازیکنان تیم الوحده از بازی در رقابت لیگ امارات، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا احساس خستگی و فشار می نمایند. با این حال تیم الوحده توانمندی تقسیم این رقابت ها و ارائه بهترین نمایش ها را دارد.

مربی پرتغالی تیم الوحده امارات با اشاره به بازی پیش رو برابر پرسپولیس تهران توضیح داد: پس از بازی برابر الوحده تمام کوشش خود را برای رویارویی با پرسپولیس معطوف خواهیم کرد. ما شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید برابر پرسپولیس در تهران برنده شویم.

ایرابرین ادامه داد: بسیاری از دستاوردهای تیم الوحده در لیگ قهرمانان آسیا توسط بازیکنان جوان به دست آمد و این مساله باعث توسعه توانمندی های آنها شده است.

تیم های پرسپولیس و الوحده امارات از ساعت 19:55 دقیقه دوشنبه هفته آینده در بازی هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می فرایند. در این گروه تیم الهلال صدرنشین با 9 امتیاز صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را قطعی نموده است. تیم های الریان قطر، پرسپولیس و الوحده امارات به ترتیب با امتیازهای 7، 6 و 4 از شانس صعود برخوردار هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 754

به "مربی الوحده: شانس صعود داریم و باید برابر پرسپولیس برنده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی الوحده: شانس صعود داریم و باید برابر پرسپولیس برنده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید