نکیسا: پرسپولیس نسبتاً در گروه راحتی واقع شده است، گل محمدی تمرکزش را روی تیم بگذارد

به گزارش مجله اینمن، دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواست که تمرکزش را روی تیم بگذارد و به مسائل جانبی و حاشیه ای توجه نکند.

نکیسا: پرسپولیس نسبتاً در گروه راحتی واقع شده است، گل محمدی تمرکزش را روی تیم بگذارد

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با الریان قطر، گوا هند و برنده دیدار الوحده امارات و الزورا عراق گفت: پرسپولیس در گروه راحت تری نسبت به دیگر تیم ها قرار گرفته است. تیمی که بخواهد به مراحل بالاتر برسد، باید مسلح به این بازی ها برود. ما درگیر حواشی هستیم و این مسئله تیم های ما را اذیت می کند و می بینیم که چقدر تاوان پس می دهیم.

وی در مورد شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اعلام کرد: شکست در فوتبال یک مسئله کاملاً طبیعی است. مگر اینکه یکسری آدم دنبال جایگزینی و یارکشی باشند. یک تیم را از مکتب خود پرسپولیس می بینیم که به عنوان کادر مربیگری فعالیت می کند. این خبر بسیار خوبی برای فوتبال است که سپاهان، استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان خودشان اطمینان کرده اند. کادر کاملاً پرسپولیسی و استقلالی در این دو تیم فعالیت می کنند و این موضوع تاوان دارد. مگر مشکل بودجه نداریم؟ اول مشکل بودجه را حل کنید بعد ایراد بگیرید. گل محمدی تا به امروز فوق العاده کار کرده، چرا یادمان رفته او پرسپولیس را به فینال آسیا رساند؟ استقلال و سپاهان هم خوب نتیجه می گیرند. این بی انصافی محض است که انگشت اتهام را به سمت کسی دراز کنیم.

دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکل کمبود بازیکن این تیم مخصوصاً در خط دفاع گفت: این موضوع از فینال لیگ قهرمانان آسیا شروع شد. الان هم نیمکت پرسپولیس خالی است. بازیکنانی که در پرسپولیس هستند زحمت می شکند، اما در وهله اول مطالبات کالدرون، بودیمیر و رادوشویچ است که باید پرداخت شود. شنیدم چند روز پیش رادو به باشگاه رفته و پولش را خواسته است. وقتی قرارداد چهار ساله با دروازه بان خارجی می بندند باید به تعهداتشان هم عمل کنند. متأسفانه هنوز ضعف مدیریت در باشگاه ها دیده می شود. ای کاش به همان اندازه که برای مربیان مان کلاس می گذاشتیم، برای مدیران هم کلاس برگزار می کردیم.

مهدی رسول پناه پایان از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رفت اما پس از این اتفاق بیانیه ای از سوی او صادر شد که بازهم حاشیه هایی دنبال داشت. نکیسا در واکنش به طرح این موضوع گفت: فوتبال ادبیات خاص خودش را دارد. وقتی افراد غیر فوتبالی به فوتبال می آیند با آن ادبیات آشنا نیستند. بهتر است که پرونده رسول پناه را ببندیم و در موردش صحبت نکنیم. از یحیی هم خواهش می کنم به این فضا ادامه ندهد و تمرکزش را روی پرسپولیس بگذارد. مطمئنم این تیم می تواند خالق شگفتی های زیادی باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1488

به "نکیسا: پرسپولیس نسبتاً در گروه راحتی واقع شده است، گل محمدی تمرکزش را روی تیم بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: پرسپولیس نسبتاً در گروه راحتی واقع شده است، گل محمدی تمرکزش را روی تیم بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید