کالدرون: باشگاه می خواهد از پرسپولیس بروم، دروغ بس است؛ من احمق نیستم!، بازیکن خارجی نمی خواهم

به گزارش مجله اینمن، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از مسئولان این باشگاه گفت که آنها می خواهند او از جمع سرخپوشان جدا گردد و همچنین اعلام نمود نیازی به بازیکن خارجی ندارد.

کالدرون: باشگاه می خواهد از پرسپولیس بروم، دروغ بس است؛ من احمق نیستم!، بازیکن خارجی نمی خواهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: به خاطر این سه امتیاز، به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. برای نیمه دوم برنامه داشتیم که گل های بیشتری بزنیم، اما با اخراج بازیکن مان روبه رو شدیم. کار سخت شد، اما به لطف بازیکنان و طرفداران توانستیم این سه امتیاز را بگیریم.

ترجیح می دهم در نیم فصل 2 بازیکن ایرانی بگیریم

وی درباره اینکه اعلام نموده است نیاز به یک هافبک و یک مهاجم دارد و هافبک مورد نظر او برای کدام پست میانی است، گفت: ترجیح می دهم بعد از بازی در این مورد صبحت نکنم. درست است، ما نیاز به بازیکن داریم. روز گذشته هم مدیر باشگاه گفت با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده است، اما من ترجیح می دهم که در نیم فصل دو بازیکن ایرانی بگیریم و پولی که قرار است به بازیکن خارجی پرداخت گردد، به بازیکنان خودمان پرداخت نمایند. ما خودمان هنوز دریافتی نداشتیم و بازیکنان هم پولی نگرفتند و ترجیح می دهیم به جای پرداخت پول به بازیکنان خارجی، به بازیکنان ایرانی پول پرداخت گردد. امیدوارم که قبل از شروع تمرینات در نیم فصل دوم، پرداخت های معوقه، پاداش ها و طلب فصل گذشته بازیکنان پرداخت گردد.

من و دستیارانم 6 ماه با تمام وجود کار کردیم، بدون اینکه درخواستی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته بود پس از ملاقات با نساجی قصد داشته صحبت هایی را انجام دهد و این صحبت ها چیست، گفت: یکی از موارد همین بود که ما به بازیکن خارجی نیاز نداریم و این بودجه صرف بازیکنان داخلی گردد. اینکه 6 ژانویه بازیکنان در اختیار تیم باشند و تمرینات شروع گردد. کالدرون و دستیارانش شش ماه با تمام وجود کار کردند، بدون اینکه درخواستی داشته باشند و تمام مسائل را پشت سر گذاشتیم. اینکه یک مربی بیاید و جایگزین مربی ای گردد که هفت جام کسب نموده، کار ساده ای نیست، اما به لطف بازیکنان، کیفیت و شخصیت آنها و به لطف طرفداران این کار انجام شد. طرفدارانی که آن شادی مدنظر من هنوز در زمین خودمان به آنها داده نشده است، اما تمام این مسائل باعث شد با عملکردمان حمایت بازیکنان و طرفداران را داشته باشیم.

باشگاه می خواهد بروم اما من نمی خواهم!

کالدرون ادامه داد: برای رسیدن به اهداف مان به عنوان مربی نیاز دارم از باشگاه حمایت شوم. به خاطر رفتارهایی که تا امروز با من شده است، حس می کنم باشگاه به من می گوید باید بروم، اما من نمی خواهم بروم. یکسری شرایطی دارم که سازماندهی و برنامه ریزی باشگاه باید در خور و شایسته طرفداران و بازیکنان باشد. ما و طرفداران باید از باشگاه بخواهیم یک برنامه ریزی حرفه ای داشته باشد. همچنین امیدوارم افرادی که در باشگاه هستند و به فکر منافع شخصی هستند، از باشگاه بروند.

تا به امروز به احترام طرفداران و بازیکنان چیزی نگفتم

وی در واکنش به طرح این مسئله که آیا بهتر نیست به صورت شفاف بگویید چه کسانی در باشگاه حضور دارند که به فکر منافع شخصی هستند، چرا که این سومین باری است که چنین مسئله ای را بیان می کنید، گفت: در باشگاه باید افرادی حضور داشته باشند که حرفه ای عمل نمایند. این سازماندهی و برنامه ریزی حرفه ای نیست. رفتاری که داشته اند، شایسته و خوب نبوده است. هر مربی فلسفه خودش را دارد و کالدرون در این شش ماه نشان داد زمین را تمیز می نماید، دروازه هُل می دهد، آن هم کسی که در دو فینال جام جهانی بازی نموده است. به دلیل احترامی که برای طرفداران قائلم و احترامی که به بازیکنان می گذارم، چیزی نگفتم.

اگر یک مهاجم خارجی داشتم الان 10 امتیاز بیشتر از رقبا داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: جان و زندگی ام را گذاشته ام و شما نتیجه آن را می بینید، آنهم با وجود اینکه مسائل زیادی در این راستا داشتیم. اگر ما یک بازیکن خارجی داشتیم که هشت گل زده بود، اکنون 10 امتیاز بیشتر از رقبا داشتیم. من می گویم که بهترین طرفداران را داریم، اما نمی دانم مدیر باشگاه یا وزارتخانه باید طوری رفتار نمایند که این باشگاه سازماندهی و برنامه ریزی اش درخور بازیکنان و طرفداران باشد. شما باید به آینده فوتبال کشورتان یاری کنید. فوتبال شما خیلی کیفیت دارد و من با تجربه ام می گویم فوتبال ایران خیلی کیفیت دارد و باید بهتر گردد.

رفتار باشگاه شایسته و خوب نیست

کالدرون در واکنش به این مسئله که آیا بهتر نیست به صورت شفاف بگوید چه کسانی در باشگاه حضور دارند که به فکر منافع شخصی هستند و این سومین باری است که این جمله را تکرار می نماید، گفت: در باشگاه باید افرادی حضور داشته باشند که حرفه ای عمل نمایند. این سازماندهی و برنامه ریزی حرفه ای نیست. رفتاری که داشته اند، شایسته و خوب نبوده است. هر مربی فلسفه خودش را دارد و کالدرون در این شش ماه نشان داد زمین را تمیز می نماید، دروازه هُل می دهد، آنهم کسی که در دو فینال جام جهانی بازی نموده است. به دلیل احترامی که برای طرفداران قائلم و احترامی که به بازیکنان می گذارم، چیزی نگفتم. جان و زندگی ام را گذاشته ام و شما نتیجه آن را می بینید، با وجود اینکه مسائل زیادی در این راستا داشتیم.

اگر یک بازیکن خارجی داشتم الان 10 امتیاز بیشتر از رقبا کسب نموده بودیم

وی افزود: اگر ما یک بازیکن خارجی داشتیم که هشت گل زده بود، اکنون 10 امتیاز بیشتر از رقبا داشتیم. من می گویم که بهترین طرفداران را داریم، اما مدیر باشگاه یا وزارتخانه باید طوری رفتار نمایند که این باشگاه سازماندهی و برنامه ریزی اش درخور بازیکنان و طرفداران باشد. شما باید به آینده فوتبال کشورتان یاری کنید. فوتبال شما خیلی کیفیت دارد و من با تجربه ام می گویم فوتبال ایران خیلی کیفیت دارد و باید بهتر گردد.

مسئولان باشگاه به منافع خودشان فکر ننمایند و منافع جمعی را در نظر بگیرند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از کسانی که مسئول هستند می خواهم به منافع خودشان فکر ننمایند و منافع جمعی را در نظر بگیرند. نباید اجازه بدهیم آنها قدرت بگیرند و من هم با تواضع در این مدت کار کردم. یک تیم بودیم و دیدید هر بازیکنی در تیم بازی کند، هر تیمی را شکست می دهیم. این یک پایه است برای تبدیل شدن به بهترین تیم آسیا و لطفاً توجه کنید.

من احمق نیستم!

کالدرون گفت: به حرفی که می زنم گوش کنید. ما یک تیم خوب و طرفداران را داریم و اکنون به یکی دو بازیکن دیگر نیاز داریم، اما نیاز من حمایت از طرف باشگاه است. آنها هر روز گفتند ان شاءالله فردا، ان شاءالله فردا، اما در موبایل ها مسائلی را می بینیم و می شنویم که حقیقت ندارد. من احمق نیستم و شما رزومه من به عنوان بازیکن و مربی را می توانید ببینید. احمق نیستم، اما عاشق این مردم و تیمم شده ام، ولی نمی توانم دیگر دروغ را تحمل کنم.

بازیکن خارجی نمی خواهم و مسئولیت آن را می پذیرم

وی افزود: در این مدت با کاپیتان تیم در ارتباط خواهم بود و امیدوارم مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت گردد. امیدوارم پولی که گفتند قرار است برای بازیکن خارجی هزینه گردد را به بازیکنان بدهند. همین جا می گویم که من بازیکن خارجی نمی خواهم و مسئولیت آن را می پذیرم. دو بازیکن ایرانی بیاورید و مطمئناً می توانیم رقابت کنیم، به شرطی که باشگاه از من حمایت کند. دیگر دروغ تمام شد و شش ماه به ما احترام نگذاشتند و اکنون احترام می خواهم.

دروغ می گویند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می گردد به صورت شفاهی اعلام شده پاداش هایی به او تعلق می گیرد، اما چنین چیزی در قرارداد نیست و گلایه های او هم به دلیل لحاظ نشدن همین پاداش هاست، گفت: دروغ می گویند. نه قراردادم را گرفتم و نه ...

در ادامه خبرنگاری که این سؤال را پرسیده بود اجازه نداد کالدرون به صحبتش ادامه دهد و گفت این صحبت ها را محمدحسن انصاری فرد مطرح نموده است که کالدرون نیز با عصبانیت گفت: شما شنیدید من چه گفتم؟ به تیم، بازیکنان و همه احترام گذاشتم. جانم را گذاشتم و تمام تلاشم را کردم، اما چیزی که دریافت کردم، بی احترامی و دروغ بود. من از پول صحبت نکردم، از احترام گفتم. (کالدرون در شرایطی پس از گفتن این صحبت ها نشست خبری را ترک کرد که در راستا خروج از نشست خبری هم با عصبانیت صحبت هایی را به زبان می آورد که ترجمه نشد.)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 694

به "کالدرون: باشگاه می خواهد از پرسپولیس بروم، دروغ بس است؛ من احمق نیستم!، بازیکن خارجی نمی خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: باشگاه می خواهد از پرسپولیس بروم، دروغ بس است؛ من احمق نیستم!، بازیکن خارجی نمی خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید