مرکز خرید نگین رامسر به همراه آدرس

به گزارش مجله اینمن، مرکز خرید نگین یکی دیگر از بازارهای مدرن و جدید شهر رامسر است که در آن می توان انواع پوشاک مردانه، زنانه و محصولات آرایشی را با بهترین کیفیت خریداری کرد .

مرکز خرید نگین رامسر به همراه آدرس

معرفی مرکز خرید نگین رامسر

یکی از اتفاق های خاطره انگیز و دلپذیر در حین سفر، حضور در بازارهای شهر مقصد و گشت و گذار و خرید در آنها است.

بخصوص اگر این بازارها مانند بازارهای رامسر از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشند، این امر جذابیت دو چندانی بدست می آورد. با ما در همراه باشید تا با مرکز خرید نگین رامسر بیشتر آشنا شویم .

آشنایی با مرکز خرید نگین رامسر

مرکز خرید نگین رامسر با چند فروشگاه کوچک و عظیم لباس های زنانه، مردانه، لوازم بهداشتی - آرایشی و لوازم منزل در شهر زیبای رامسر در خیابان مطهری واقع شده است.

تفاوت این مرکز خرید با مراکز دیگری مانند تعطیلات و ایران کتان در نوع لباس هایی است که در آن عرضه می گردد. اگر در خرید کمی سخت گیر هستید بد نیست به نگین هم سری بزنید.

از جمله اقلامی که در این مرکز خرید عرضه می گردد عبارتند از انواع لباسهای زنانه و مردانه، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی و …

در مرکز خرید نگین رامسر به احتمال خیلی زیاد می توانید لوازم و پوشاک مورد نظر خود را بیابید و خریداری کنید زیرا این مرکز خرید دارای تنوع زیادی در محصولات ارائه شده اش می باشد.

پوشاکی که در مرکز خرید نگین عرضه می گردد به نسبت دیگر مراکز خرید رامسر متفاوت می باشد. از جمله جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به این مرکز خرید می توان به مجتمع آب درمانی رامسر، کاخ مرمر، هتل قدیم رامسر و موزه تماشاگه خزر اشاره نمود.

آدرس مرکز خرید نگین رامسر

آدرس مرکز خرید نگین رامسر : استان مازندران ، شهرستان رامسر ، بعد از میدان انقلاب ، اواسط خیابان مطهری ، مرکز خرید نگین رامسر

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1223

به "مرکز خرید نگین رامسر به همراه آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید نگین رامسر به همراه آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید