مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم تردد در سطح شهرها را کم نمایند

به گزارش مجله اینمن، یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشور گفت: مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم تردد در سطح شهرها را کم نموده و برای حوزه معیشت و اقتصاد کشور نیز برنامه داشته باشند.

مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم تردد در سطح شهرها را کم نمایند

عباسعلی پوربافرانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای کنترل ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت و درمان یکسری پروتکل هایی دارند که اگر اجرا نگردد تبعاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید تمامی ابعاد کرونا را مورد توجه قرار داد، گفت: موضوع کرونا شامل بخش سلامت و بخش های متعدد دیگری به خصوص در حوزه مالی، اجتماعی و فرهنگی می گردد که باید برای همه آن ها تدبیر وجود داشته باشد نه اینکه رها شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به تمام زحمات کشیده شده برای کنترل کرونا، باید آغاز مجدد فعالیت ها نیز مبتنی بر برنامه ریزی و محدودیت باشد.

پوربافرانی شرح داد: باید دولت با تدابیری همچون تقویت دولت الکترونیک و انجام فعالیت ها به وسیله تلفن، سایت و فضای مجازی ترددهای غیرضروری را کاهش دهد. از طرف دیگر در حوزه مالی بعضی از اصناف برای حاکم شدن ثبات در کنترل کرونا تعطیل شدند و به دنبال آن با مسائل مالی و حتی معیشتی روبرو شده که باید دولت از آن ها حمایت کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در سرانجام با تاکید مجدد بر لزوم رعایت پروتکل های سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت برای کنترل کرونا گفت: وظیفه مردم پیشگیری برای جلوگیری از ابتلا به کرونا و رعایت موازین بهداشتی است. مسئولان هم باید راهکارهای لازم برای اجرای فاصله گذاری را اتخاذ نمایند، همچنین با تقویت دولت الکترونیک ترددها را کاهش داده و برای حوزه معیشتی و اقتصاد کشور برنامه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 971

به "مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم تردد در سطح شهرها را کم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم تردد در سطح شهرها را کم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید