مسائل و مسائل دانش آموزان شهرستان گناوه مرتفع می گردد

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، اسکندر احمدی صبح شنبه در نشست روسای شورای دانش آموزی پسران شهرستان گناوه گفت: سال جاری شاهد برگزاری بیست و یکمین انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان بودیم و شما به عنوان عضو شورای دانش آموزی انتخاب شده اید.

مسائل و مسائل دانش آموزان شهرستان گناوه مرتفع می گردد

وی اضافه نمود: منتخبین شورای دانش آموزی در مدارس باید در تمامی اموری که مرتبط به دانش آموز است از قبیل امور ورزشی، فرهنگی، تربیتی، مذهبی، مسابقات و اردوها با مدیر و کادر مدیریتی مدرسه همکاری و همفکری داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: این انتخابات برای شما دانش آموزان یک تمرین دموکراسی و آماده کردن خود برای مدیریت و ساختن آینده شهر و کشور است و این شورا یک اعتماد به نفس، خود آزمایی و تمرین ایده آل برای آمادگی پذیرش مسئولیت در آینده است.

وی توضیح داد: شما به عنوان رئیس شورای دانش آموزی مدرسه رابط بین دانش آموزان، مدیر و اولیا هستید و نظرات و پیشنهادات دانش آموزان را به کادر مدیریتی مدرسه انتقال دهید و یک بال کمکی برای مدیر مدرسه در تمامی فعالیت های مدرسه خواهید بود.

احمدی بیان داشت: دفاع از دانش آموزان در مورد مسائل مدرسه، حضور مستمر و فعال در همه برنامه ها، ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان از وظایف اصلی شما است و ما به دنبال یک شورای کامل و قوی هستیم و امیدواریم که کم کم به اهداف شوراها نزدیک تر شویم.

وی اضافه نمود: شما دانش آموزان قطعا دارای یک ویژگی، خلاقیت و توانایی بوده اید که از بین دانش آموزان انتخاب شده اید و ما انتظار داریم که با تمام وجود توانایی و خلاقیت خود را برای مدرسه هزینه کنید.

احمدی گفت: شما باید انجمن های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نماز، ایام الله مناسبت ها، کتاب خوانی و اردویی را تشکیل داده و ماهانه حداقل یک جلسه در مدرسه برگزار و به مسائل و مسائل رسیدگی کنید و همچنین برای انجمن ها مسئولینی علاقه مند به آن انجمن انتخاب نموده تا عملکرد بهتری داشته باشند.

روسای شورای دانش آموزی نیز در این نشست از عملکرد و طرح های اجرا شده در مدرسه توسط شورای دانش آموزی گفتند که مهمترین آن حضور مشاورین درسی به مدرسه، برگزاری جشنواره های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی، ایجاد کتابخانه و تعامل خوب با کتابخانه عمومی شهر، حضور و سخنرانی روحانیون شهرستان در روزهای معین در مدرسه، بازدید از مراکز صنعتی شهرستان و ایجاد کارنامه های 45 روزه برای دانش آموزان بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 122

به "مسائل و مسائل دانش آموزان شهرستان گناوه مرتفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل و مسائل دانش آموزان شهرستان گناوه مرتفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید