قصه موفقیت دارن هاردی، نویسنده و سخنران حوزه موفقیت

به گزارش مجله اینمن، هر کسی که دنبال راه و رمزهای پیروزیت بگردد، حتما جایی نام و نشانی از دارن هاردی می شنود. این مطلب را دنبال کنید تا با این نویسنده و سخنران پیروز حوزه پیروزیت آشنا شوید.

قصه موفقیت دارن هاردی، نویسنده و سخنران حوزه موفقیت

بیوگرافی دارن هاردی

دارن هاردی متولد 26 فوریه 1971 در آمریکا است. او نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله پیروزیت است. پدر و مادرش وقتی او 18 ماه داشت، طلاق گرفتند و مادرش او را طرد کرد، به همین خاطر کنار پدرش عظیم شد.

دارن هاردی دوره دبیرستان خود را در فورت وایت و تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه ایالتی فلوریدا گذراند و در سال 2001 با جورجیا هاردی ازدواج کرد. او اولین تجارت خود را در سن 18 سالگی آغاز کرد. دارن هاردی بیشتر از 25 سال، چهره اصلی در کسب وکار رسانه پیروزیت بوده است و در سال 2007 کار خود را به عنوان ناشر در مجله پیروزیت و رسانه پیروزیت آغاز کرد. ارزش خالص دارایی او 8 میلیون دلار تخمین زده شده است و سالانه بیش از 500 هزار دلار به عنوان حقوق دریافت می نماید.

دارن هاردی در دسامبر 2015 خاطرنشان کرد که مجله پیروزیت را ترک می نماید تا فرصت های جدید را دنبال کند. او دو شبکه تلوزیونی به نام های شبکه مردم و شبکه آموزش پیروزیت در آمریکا راه اندازی نموده است. مجله پیروزیت شامل مشاوره کسب وکار و خودسازی توسط کارآفرینان بود.

این موقعیت ها به دارن هاردی امکان دسترسی بی سابقه به مصاحبه، تحقیق و انتشار داستان پیروز ترین کارآفرینان و رهبران کسب وکار در جهان، از جمله ریچارد برانسون، استیو جابز، ایلان ماسک، جف بیزوس، مارک زاکربرگ، هاوارد شولتز، استیو وین، جک ولش و افراد دیگر را داد.

دارن هاردی بیشتر به خاطر کتاب محبوب اثر مرکب که هنوز هم توسط منتقدان برتر به عنوان بهترین اثر او تا به امروز شناخته شده است، شهرت دارد. او از طرف انجمن سخنرانان ملی NSA)) به افتخار حرفه ای بودن در سخنرانی های عمومی اش ، عنوان برترین سخنران سال را دریافت نموده است.

هاردی چندین ریسک عظیم از جمله سرمایه گذاری در چاه نفت لوئیزیانا، مالکیت یک گروه موسیقی جاز و بودجه فراوری آلبوم موسیقی سنتی را پذیرفت. انتها تمام این موارد به شکست ختم شد اما چیزی که مهم بود تجربه هایی ست که در این راه یاد گرفت.

استفان کاوی برای کتاب 7 عادت مردمان مؤثر چه راهی را رفت؟

دیدگاه فکری دارن هاردی

آنتونی رابینز، کارآفرین و فعال در زمینه کارهای انسان محبت آمیز، طی پیغام ویژه ای درباره دارن هاردی این چنین گفته است:

او مردی است که اصول ساده اما عمیقی را که برای پیروزیت ضروری هستند، رعایت نموده و از آن اصول استفاده نموده است تا در سن بیست و چهار سالگی به درآمد سالانه بیش از یک میلیون دلار برسد. او یک مصرف نماینده، مرتب نماینده، فیلتر نماینده، تحلیل نماینده، خلاصه نماینده، طبقه بندی نماینده و جمع بندی نماینده ی تمام عیار اطلاعات در زمینه پیروزیت و پیشرفت شخصی ا ست.

دارن هاردی در یکی از مصاحبه هایش این چنین گفته است:

کتاب های دارن هاردی

آثار دارن هاردی عبارت اند از: اثر مرکب، دیوانه های پول آفرین، بهترین سال های زندگی تو، گروه کارآفرینی، ترن هوایی کارآفرینی، سالی که در آن هستیم تکرار نمی گردد، منحصر به فرد باش، هنر خوب زندگی کردن، هنر خوب فکر کردن،10 هفته تا کارآفرینی بدون چون و چرا، پیغام مخفی برای پیروز شدن، انتخابات سرنوشت ساز، کپسول 100 سال خردمندی، رهبری در قرن 21، چگونه حتما به آرزوهای خود برسید، رسیدن به اهداف، عقاید یک زندگی پیروز، بهره وری دیوانه وار 1 و 2 و 3، اتصال فروش، افزایش فروش و پایانی عظیم.

از پرفروش ترین آثار هاردی می توان به کتاب اثر مرکب، بهترین سال زندگی تو و ترن هوایی کارآفرینی اشاره نمود.

1. اثر مرکب

دارن هاردی 1 نوامبر 2011، کتاب اثر مرکب را منتشر کرد که در ایران توسط لطیف احمدپور و میلاد حیدری به فارسی ترجمه شده است.

کتاب اثر مرکب، جوهره ای از اصول اساسی است که افراد را به سمت خارق العاده ترین دستاوردشان در تجارت، زندگی و روابط راهنمایی می نماید. این کتاب قدم به قدم همراه شما می آید و به شما امکان می دهد تا پیروزیت خود را چندین برابر کنید، پیشرفت خود را ترسیم نموده و به هر آرزویی که دارید برسید. اگر مصرانه به دنبال زندگی پیروزی هستید، از قدرت اثر مرکب برای رسیدن به پیروزیت مورد نظر خود بهره ببرید.

در مقدمه این کتاب آمده است: این کتاب، درباره مطالبی ست که واقعا مهم هستند و هیچ گونه مطالب اضافی و بی فایده ای در آن وجود ندارد. چه چیزهایی واقعا کارساز واقع می شوند و به کار می آیند؟ کدام اصول اولیه و اساسی هستند که وقتی روی آن ها متمرکز شوید و مهارت پیدا می کنید، سیستم عاملی را به وجود می آورد که می تواند شما را به اهداف مورد نظرتان برساند و به شما یاری کند تا به شیوه دلخواه تان زندگی کنید؟ در این کتاب همان اصول وجود دارند؛ آن ها سیستم عاملی ایجاد می نمایند به نام اثر مرکب.

این کتاب دربردازنده حقایقی ست که برای رسیدن به پیروزیت به آن ها احتیاج دارید که عبارت اند از:

چگونه می توان نیروی فوق العاده محرک را به دست آورد.

چطور خودتان را ترغیب به انجام کارهایی کنید که انجام آن ها را دوست ندارید.

چطور باید عادت های بد که مانع پیشرفت تان می شوند را ترک کنیم.

چطور کوچک ترین کارهای با گذشت زمان می توانند نتایج مثبت و شگفت انگیزی به همراه داشته باشند.

در قسمتی از کتاب اثر مرکب می خوانیم:

2. ‫بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی کتاب بهترین سال زندگی تو را سال 2011 و بعد از کتاب اثر مرکب نوشت. این کتاب توسط محمد میرزایی به فارسی ترجمه شده است.

او در این کتاب بسیار عالی شرح می دهد که چرا مشخص هدف برای داشتن زندگی پیروز، لازم است و این شانس را به شما می دهد که فارغ از آنچه در گذشته رخ داده یا امروز کجا هستید، بتوانید زندگی خود را دوباره بسازید.

این کتاب دارای فصل های مختلفی است که عبارت اند از: چرا مهم تر از چگونه است، سالی که گذشت، پایه های پیروزیت، برگه تعادل شما، طراحی عظیم، عامل جادویی برای رسیدن به اهداف، طرح عملی شما، دست به کار شوید، 8 کاربرگ مجزا برای برنامه ریزی سالانه و هدف نویسی و سیستم مدیریت پیروزیت به صورت هفتگی، ماهانه و فصلی.

در قسمتی از متن کتاب بهترین سال زندگی تو می خوانیم:

3. ترن هوایی کارآفرینی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی در سال 2015 منتشر شد و توسط علیرضا خاکساران به فارسی ترجمه شده است. در این کتاب که در هشت فصل نوشته شده است، شما بهترین استراتژی هایی که دارن هاردی تا به امروز از پیروز ترین افراد جهان جمع آوری نموده است را یاد خواهید گرفت. از دیدگاه او چهار مهارت اساسی لازم برای پیروزیت در کارآفرینی عبارت اند از: فروش، جذب نیرو ،مدیریت و کارآمدی.

دارن هاردی در مقدمه این کتاب به شما می گوید که اصلا سوار این ترن هوایی بشوید یا خیر؟

افراد زیادی در سرتاسر جهان از راهکارهای دارن هاردی را برای زندگی شخصی، رشد و پیروزیت در کسب وکارشان استفاده می نمایند. اگر قصد دارید که کسب وکاری را آغاز کنید و یا کسب وکارتان را به صورت اصولی توسعه دهید، این کتاب بسیار به شما یاری خواهد نمود.

در قسمتی از متن کتاب ترن هوایی کارآفرینی می خوانیم:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1593

به "قصه موفقیت دارن هاردی، نویسنده و سخنران حوزه موفقیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه موفقیت دارن هاردی، نویسنده و سخنران حوزه موفقیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید