معرفی هتل 4 ستاره پارک کلارک کوای در سنگاپور

به گزارش مجله اینمن، هتل پارک کلارک کوای سنگاپور | Park Hotel Clarke Quay

این اقامتگاه 4 ستاره، در نزدیکی کلارک کوای، یکی از مناطق شلوغ و پر جنب و جوش سنگاپور قرار گرفته است. هتل پارک کلارک کوای سنگاپور در نزدیکی خیابان یونیتی و کلمنسیو Clemenceau / Unity Street و فرودگاه بین المللی چانگی واقع شده است. خدمات رفاهی، تفریحی و فاصله این هتل تا نقاط دیدنی سنگاپور را در ادامه شرح می دهیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل پارک کلارک کوای سنگاپور Park Hotel Clarke Quay را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره پارک کلارک کوای در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

از هتل دوچرخه کرایه کنید و به گردش در شهر بپردازید یا اگر گواهینامه بین المللی دارید ماشین کرایه ای بگیرید. دو پارکینگ در هتل وجود دارد که یکی بدون شارژ و رایگان است و دیگری احتیاج به شارژ دارد. خدمات حمل و نقل رایگان، در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. ورود به هتل پارک کلارک کوای سنگاپور، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل و در فضای عمومی آن در دسترس شما مهمانان قرار خواهد گرفت. خدمات نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و پرس شلوار با پرداخت هزینه جداگانه ای در اختیارتان قرار خواهد گرفت. آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرش شبانه روزی، میز تور، انبار چمدان، صندوق امانات و تبدیل ارز و فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات رفاهی هتل است. از میز تور می توانید بلیط ورودی به جاذبه های سنگاپور را درخواست دهید.

خدمات نگهداری بچه ها با شارژ اضافه برخوردار خواهید شد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی ماندریانی و چینی کانتونیزی، اندونزی، مالایی، فیلیپینی، کره ای و تامیلی صحبت می نمایند. خدمات ویژه ای برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر و میله هایی در اطراف سرویس های بهداشتی مهیا شده است. می توانید جلسات اداری و ملاقات های کاری خود را در اتاق جلسات و مرکز تجاری که به این منظور طراحی شده اند، برگزار کنید و از امکانات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

رستوران پورتا Porta غذاهای اروپایی مدرن تهیه و سرو می نماید، در حالی که در کنار استخر می توانید غذاهای گریل شده را در رستوران کوکوبولو Cocobolo سفارش دهید. بعد از گشت و گذار در سنگاپور سری به استخر شنا در فضای باز هتل بزنید و در آن شنا کنید یا در مرکز تناسب اندام هم می توانید ورزش کنید. در کنار استخر جایگاه های راحتی برای استراحت قرار داده شده است. سفر های یک روزه به اطراف شهر سنگاپور را از میز پذیرش درخواست دهید.

امکانات اتاق های هتل

این هتل 10 طبقه دارای نورپردازی هوشمند است که از اتاق های آن می توانید نمای زیبایی از رودخانه را ببینید. اتاق های مدرن، دارای پنجره های وسیعی است که از کف تا سقف دیوارها را پوشانده است و هر کدام نمایی از شهر یا رودخانه دارد. هر یک از اتاق ها مجهز به یخچال و صندوق امانات می باشد. یک گوشی هوشمند نیز برای راحتی شما در دسترس است.

برای نوزادان زیر دو سال در هتل پارک کلارک کوای سنگاپور، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست گردد. برای رزرو اتاق، یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

  • کانکتینگ دابل و اتاق دوقلو: با مساحت 48 مترمربع است که یک تخت دو نفره به همراه دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • کریستال کلاب با نمای شهر: با مساحت 24 مترمربع است که یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • کریستال کلاب با نمای رودخانه: با مساحت 24 مترمربع است که یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به رودخانه دارد.
  • اتاق سوپریر با اینترنت: با مساحت 24 مترمربع است که یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس با اینترنت: با مساحت 24 مترمربع است که یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس: با مساحت 24 مترمربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق سوپریر با صبحانه و اینترنت: با مساحت 20 مترمربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق سوپریر هات دیل: با مساحت 24 مترمربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس: با مساحت 24 مترمربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق سوپریر- با اقامت کوتاه مدت: این اتاق دوش دارد و برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر سنگاپور:

فاصله این هتل تا دستگاه ای تی ام و فروشگاه 7 Eleven سون ایلون، کمتر از 100 متر بوده و با 1 دقیقه پیاده روی به این مکان های می رسید. یک سرویس حمل و نقل رایگان شما مهمانان را به جاده اورچارد و رافلس پلیس می برد.

  • فاصله تا ایستگاه قطار کلارک کوای: 580 متر است که با 14 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار چایناتاون: 770 متر است که با 15 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا روبرتسون واک، خیابان یونیتی 11: 100 متر است که با 3 دقیقه پیاده روی به این خیابان خواهید رسید.
  • فاصله تا خیابان اورچارد: 2 کیلومتر است که با 30 دقیقه پیاده روی به این خیابان خواهید رسید. با ماشین طی این جهت 7 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا کنار رودخانه سنگاپور: 400 متر است که با 12 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید. با تاکسی هم 2 دقیقه ای به کناره رودخانه می رسید.
  • فاصله تا جوبیلی واک: 700 متر است که با 10 دقیقه پیاده روی به این محل مخصوص پیاده روی خواهید رسید.
  • فاصله تا زوک سنگاپور: 650 متر است که با 10 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید جی-مکس ریورس بونگای: 650 متر است که با 13 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز و دریاچه پارک کانینگ: 600 متر است که با 11 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید و می توانید به ورزش های آبی مانند قایق سواری بر روی دریاچه بپردازید.
  • فاصله تا موزه تمبرشناسی سنگاپور: 700 متر است که با 20 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید و با ماشین حدود 5 دقیقه تا این موزه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا موزه هنر سنگاپور: 1.1 کیلومتر است که با 20 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید و با ماشین حدود 7 دقیقه تا این موزه در راه خواهید بود. با اتوبوس و خط 139 حدود 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز خرید رافلس سیتی: 1.2 کیلومتر است که با اتوبوس و خط 32 یا 195 حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. با ماشین طی این جهت 7 دقیقه طول می کشد و پیاده در عرض 27 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید مصطفی: 2.5 کیلومتر است که با اتوبوس و خط 64 یا 139 حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود. با ماشین طی این جهت 15 دقیقه طول می کشد و پیاده در عرض 45 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا درختان غول پیکر بی: 4.9 کیلومتر است که با اتوبوس و خط 195 حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود. با ماشین طی این جهت 15 دقیقه طول می کشد و پیاده در عرض 40 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی چانگی: 18 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل پارک کلارک کوای سنگاپور، 26 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه سلتار: 14.2 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 19 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل پارک کلارک کوای سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 237983، خیابان یونیتی1

1 Unity St, سنگاپور 237983

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 336

به "معرفی هتل 4 ستاره پارک کلارک کوای در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره پارک کلارک کوای در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید