مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تمام مقاطع تحصیلی امروز به خاتمه می رسد

به گزارش مجله اینمن، براساس مصوبه کارگروه ستادی برنامه ریزی و توزیع کتاب های درسی آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تمام مقاطع تحصیلی امروز به انتها می رسد.

مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تمام مقاطع تحصیلی امروز به خاتمه می رسد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، براساس مصوبه کارگروه ستادی برنامه ریزی و توزیع کتاب های درسی، آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تمامی پایه ها امروز دوشنبه دهم شهریور ماه به اتمام می رسد.

اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این باره می گوید شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن همچون اجتناب از تجمع بیش از حد دانش آموزان و والدین آنها برای ثبت نام در مدارس، محدودیت فعالیت مدارس در استان های با شرایط هشدار و قرمز به دلیل مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان باعث شد تا تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در تمامی دوره های تحصیلی در مهلت زمانی مقرر یعنی 31 مرداد نتوانند در مدارس ثبت نام نموده و به تبع آن اقدام به ثبت سفارش کتاب های درسی نمایند، بنابراین این فرآیند تا 10 شهریور تمدید شد.

وی در ارتباط با نحوه توزیع کتاب های درسی نیز عنوان نمود که سال جاری همه دانش آموزان از مدرسه کتاب را دریافت می نمایند و هیچ منبعی دیگری برای تحویل کتاب درسی وجود ندارد.

لازم به ذکر است توزیع کتاب های درسی تمامی دوره های تحصیلی از منطقه به مدرسه نیز در بازه زمانی 20 مرداد تا 14 شهریور ماه صورت خواهد پذیرفت و همچنین توزیع کتاب ها در میان دانش آموزان متوسطه از 25 مرداد شروع شده است.

براساس تقویم زمان بندی شده سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از 10 شهریور شروع و تا 15 شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1224

به "مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تمام مقاطع تحصیلی امروز به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی تمام مقاطع تحصیلی امروز به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید