پورتال خدمات الکترونیک کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعال شد

به گزارش مجله اینمن، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: احتیاج های آموزشی و تحقیقاتی دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه به وسیله فعال سازی پورتال خدمات کتابخانه مرکزی برطرف خواهد شد.

پورتال خدمات الکترونیک کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعال شد

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، طلیعه ظریفیان رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه از اواسط اسفندماه گذشته و در پی تعطیلی دانشگاه ها، و پیرو مراحل انتقال اطلاعات به پورتال جدید، جهت تسریع دسترسی به منابع کتابخانه، پورتال قبلی را به آدرس dlib.uswr.ac.ir فعال کرد.

وی اضافه نمود: کتابخانه مرکزی دانشگاه از اسفندماه 98 با شیوع ویروس کرونا در تهران و تعطیلی دانشگاه ها، برای جبران وقفه آموزشی و پژوهشی دانشجویان و اعضای هیات علمی و حفظ ارتباطات علمی دانشجویان و اعضای هیات علمی با دانشگاه، نسبت به افزایش سطح دسترسی در بخش کتابخانه الکترونیک دانشگاه اقدام کرد و استفاده از منابع کتابخانه مرکزی از راه دور و بصورت رایگان برای دانشجویان و اساتید امکانپذیر شد.

ظریفیان ادامه داد: دانشجویان و محققان می توانند برای دسترسی و استفاده از پورتال کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، به وسیله سامانه کتابخانه الکترونیک به آدرس dlib.uswr.ac.ir وارد پورتال شوند و به وسیله لینک کتابخانه دیجیتال پیغام حنان (dl.uswr.ac.ir) در قسمت پیوند ها به هزاران کتاب، نشریه و مقاله الکترونیک دسترسی داشته باشند.

وی یادآور شد: جهت دانلود منابع در این سامانه احتیاج است کاربران دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ایمیل آکادمیک خود ثبت نام نموده و وارد شوند تا دسترسی به تمام متون منابع کتابخانه الکترونیک داشته باشند.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اضافه نمود: احتیاج های آموزشی و تحقیقاتی دانشجویان، محققان و اعضای هیات علمی تمامی گروه های آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، به وسیله دو سامانه ذکر شده، برآورده می گردد، ضمن آنکه مشاهده آخرین اخبار مربوط به کرونا ویروس از این طریق امکانپذیر است.

وی ادامه داد: کاربران کتابخانه الکترونیک در صورتی که سئوالی برایشان مطرح بود، می توانند به قسمت پرسش از کتابدار وارد شده و سئوال خود را مطرح نمایند و کتابداران کتابخانه مرکزی بصورت آنلاین جوابگوی سئوال های کاربران هستند، همانطور که از اوایل اسفندماه و حتی درهفته اول نوروز نیز هر روز بصورت آنلاین، آماده جوابگویی به سئوال های احتمالی دانشجویان و اعضای هیات علمی بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 846

به "پورتال خدمات الکترونیک کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتال خدمات الکترونیک کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید