نُجَباء: آمریکا با منطق گروه های مافیایی و راهزنان عمل می نماید

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات نُجَباء، نصر الشِمَرّی، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی تعرض جنگنده های امریکایی به هواپیمای غیرنظامی که از تهران راهی بیروت بود را محکوم و آن را به رفتار راهزنان و باندهای مافیایی تشبیه کرد.

نُجَباء: آمریکا با منطق گروه های مافیایی و راهزنان عمل می نماید

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در این ارتباط در پیامی توئیتری ضمن محکوم کردن تعرض جنگنده های امریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی، نوشت: هر روز بیشتر به جهان ثابت می گردد که آمریکا با منطق گروه های مافیایی و راهزنان عمل می نماید و نه با منطق دولت و قانون.

نصر الشِمَّری اضافه نمود: می توان گفت که تعرض به هواپیمای ایرانی، زشتی چهره حقیقی آمریکا را بیشتر برملا کرد؛ چهره ای که بعضی آن را می شناسند و بعضی دیگر به دلیل خودکم بینی یا منافع شخصی، آن را نادیده می گیرند.

این واکنش سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء پس از آن اعلام شده که هواپیماهای جنگنده آمریکایی بر فراز خاک سوریه به پرواز 1152 شرکت هواپیمایی ماهان ایران که روز پنجشنبه دوم تیر 1399 از فرودگاه بین المللی امام خمینی در کریدورهای بین المللی هوایی در آسمان سوریه راهی بیروت بود، تعرض کردند.

اقدام ایذایی و خصمانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران اگرچه با هوشمندی خلبان بی نتیجه ماند و هواپیما پیروز به فرود اضطراری در فرودگاه بیروت شد، اما این اقدام با واکنش های منفی گسترده روبرو شده و مقامات ایرانی بر لزوم پیگیری این اقدام خصمانه آمریکا تاکید نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1160

به "نُجَباء: آمریکا با منطق گروه های مافیایی و راهزنان عمل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نُجَباء: آمریکا با منطق گروه های مافیایی و راهزنان عمل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید