نسخه آفرودی پیکاپ فوتون تونلند مدل 2022 معرفی گشت

به گزارش مجله اینمن، فوتون خودروسازی چینی است که به ساخت انواع کامیون، اتوبوس، ماشین آلات کشاورزی، وانت و شاسی بلند مشغول است. فوتون یک شرکت زیرمجموعه از بایک به شمار میرود که دارای شرکتی جوینت ونچر با دایملر آلمان نیز است، این شرکت که فوتون دایملر اتومبیل نام دارد، به تولید کامیون های بنز با برند آومان می پردازد. کامیون ها و کامیونت های فوتون از طریق سایپا دیزل در ایران عرضه می شود، ایران خودرو دیزل نیز به عرضه وانت فوتون تونلند می پردازد، دیگر محصول فوتون در ایران ساوانا نام دارد، این خودرو در کلاس شاسی بلندهای فول سایز قرار می گیرد و بزرگ خودرو در ایران مونتاژ می کند. در این مقاله، به معرفی فوتون تونلند مدل 2022 می پردازیم.

نسخه آفرودی پیکاپ فوتون تونلند مدل 2022 معرفی گشت

نمای جانبی فوتون تونلند مدل 2022

فوتون تونلند مدل 2022 از نمای روبه رو

فوتون تونلند مدل 2022 از نمای روبه رو سمت راست

قبلی 1 از 3 بعدی

با شروع سال نو میلادی خودروسازی فوتون عضو تازه خانواده پیکاپ های خود معرفی کرد. نام این عضو تازه فوتون گرند جنرال است و از روی ظاهرش می توان حدس زد که نسخه بهبود یافته ای از فوتون تونلند G7 باشد. تونلند G7 در بازار چین با نام تازه فوتون جنرال F9 فروخته می شود، ولی در برخی بازارهای صادراتی، فوتون آن را با نام های تونلند G7 یا تونلند F9 به فروش می رساند.

فوتون تونلند مدل 2022 بیشتر از آنکه به یک محصول تازه شبیه باشد، به یک کیت بدنه شبیه است. تمامی تغییراتی که مهندسان فوتون برای پیکاپ گرند جنرال اعمال کردند، تنها با این هدف است که نسخه مجذوب کننده تری از تونلند G7 بسازند. هدف در تغییر زه های فایبرگلاسی مشکی رنگ گلگیرها و جلوپنجره خودرو به رنگ مشکی مات در راستای تولید پیکاپی با ویژگی های آفرود است.

نمای داخلی فوتون تونلند مدل 2022 نمای داخلی فوتون تونلند مدل 2022 نمای داخلی فوتون تونلند مدل 2022

برای پیشرانه فوتون در گرند جنرال از تازهترین موتور ساخت فوتون (4F20TC) استفاده کرده است. برای انتقال قدرت این پیشرانه از یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک ساخت ZF استفاده شده است که جایگزین گیربکس های 6 دنده اتوماتیک فوتون تونلند G7 است. بااین حال تیپ های ارزان تر این پیکاپ با همان گیربکس 6 دنده دستی سابق فروخته می شود. موتور توربو دیزلی برای فوتون گرند جنرال نیز ساخت کامینز است و 2 لیتر حجم داشته و توان تولید 162 اسب بخار و 360 نیوتن متر را دارد.

فوتون تونلند مدل 2022 دارای امکانات و تجهیزات زیادی است. امکانات تیپ های ارزان تر این پیکاپ چینی از نوع تک دیفرانسیل شامل موارد زیر است:

  • کروز کنترل
  • دوربین عقب
  • 2 ایربگ

اگر به سراغ تیپ های با قیمت بیشتر بروید، سیستم محرکه دو دیفرانسیل ساخت بورگ وارنز (BorgWarner) با 4 حالت اتوماتیک (Auto)، چهارچرخ سبک (4H)، چهارچرخ سنگین (4L) و دوچرخ سبک (2H) و شامل امکانات زیر است:

  • 6 ایربگ
  • سیستم تشخیص صدا
  • اینترنتی داخلی
  • دوربین 360 درجه
  • نویگیشن
  • چراغ های اتولایت

نمای پشت فوتون تونلند مدل 2022

نمای پشت فوتون تونلند مدل 2022

نمای پشت فوتون تونلند مدل 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

قیمت فوتون تونلند مدل 2022 بسته به اینکه کدام گیربگس، کدام سیستم محرکه و کدام آپشن ها را انتخاب کرده باشید، حدود 19 تا 26 هزار دلار (در بازار چین) است.

آگهی های خرید و فروش پیکاپ فوتون

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2133

به "نسخه آفرودی پیکاپ فوتون تونلند مدل 2022 معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه آفرودی پیکاپ فوتون تونلند مدل 2022 معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید