نونگ نوچ ، زیباترین پارک استوایی شهر پاتایا

به گزارش مجله اینمن، اگر پارک نونگ نوچ را در دنیای مجازی جست و جو کنید، در ابتدا با دیدن تصاویر آن گمان می کنید که نونگ نوچ نیز یک پارک معمولی با چمن آرایی ویژه تری است! اما اصلا اینگونه نیست؛ پاتایا یکی از شهرهای تایلند می باشد که از جاذبه های مختلفی برخوردار است و همه ساله از میزان ورود گردشگران و توریست های بیشماری بهره مند می گردد. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر، پارک استوایی نونگ نوچ به حساب می آید. باغی زیبا، چشم نواز و البته مبهوت کننده! با خبرنگاران همراه باشید برای سفری مجازی به پارک استوایی نونگ نوچ پاتایا که یکی از زیباترین جاهای دیدنی تایلند، مقاصد گردشگری تایلند و جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد.

نونگ نوچ ، زیباترین پارک استوایی شهر پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

پارک استوایی نونگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نونگ نوچ (Nong Nooch) در فاصله 18 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است و مساحتی بالغ بر بیش از 20 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است. باغ استوایی و یا پارک فراتر از حد معمول نونگ نوچ می تواند به طور جامع، سفر یک روزه ای را به شما هدیه کند. سفری که قطعا از انجام آن پشیمان نخواهید شد! در پارک سطح بالای نونگ نوچ، هر روز نمایش های فرهنگی و به حرکت درآمدن فیل ها، استقابل شایسته رستوران ها و سالن های غذاخوری، مکان های اقامتی و همچنین وجود باغ هایی متنوع با پوشش گیاهی گوناگون برای جلب نظر شما حاضر می شوند تا با تعامل یکدیگر، یک روز لذت بخش و به خصوص را برای شما گردشگران عزیز به ارمغان آورند. راه رفتن در این پارک و یا باغ استوایی همانند حس بودن در باغ های مشهور دنیا می باشد! مثل حس بودن در باغ های فرانسه قرن هفدهم میلادی یا استون هنج (Stonehenge) انگلیسی ها و یا حتی باغ های عصر رنسانس اروپا نشینان! به هر حال حس فوق العاده بودن در این پارک تایلندی می تواند برای شما به وجود آورد. باغ های این پارک از پوشش گیاهی خاصی برخوردار است که همین پوشش گیاهی سبب جلب نظر هر مخاطبی می تواند بگردد! پوشش گیاهی نظیر: باغ کاکتوس و گیاهان گوشتی (ساکولنت)، باغ ارکیده (گفتنی است که این بخش بزرگ ترین کلکسیون در تایلند به حساب می آید که بیش از 670 گونه مختلف گل ارکیده بومی و پیوند شده را در خود جای داده است)، باغ های نخل گرمسیری و بونسای و یکی از زیباترین جاهای دیدنی تایلند، مقاصد گردشگری تایلند و جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد.

نونگ نوچ

اگر می خواهید در یک روز کل این پارک را مشاهده کنید و از تمام جذابیت های آن بهره مند شوید، بهتر است دوچرخه ای را کرایه نموده و در مسیرهای پیچ و خم دار پارک و باغ های آن به گشت و گذار بپردازید؛ پارک استوایی نونگ نوچ پاتایا یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی تایلند، مقاصد گردشگری تایلند و جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد. باغ های این پارک از قسمت های مختلفی برخوردارند، نظیر باغ فرانسوی با طراحی نصف نصف و متقارن و تزئین شده که پس از باغ ورسای از برجسته ترین قسمت های آن به حساب می آید. یکی دیگر از امکانات فراموش نشدنی این باغ ها، وجود راهرو سرپوشیده ای است که با عبور از آن، به باغ درخت آرایی، باغ اروپایی، باغ نخل گرمسیری، تپه پروانه ای و در آخر هم باغ استون هنج رسید! پارک نونگ نوچ تنها به سبب داشتن پوشش گیاهی مختلف و خاص در تایلند معروف نیست، چرا که در این پارک هر روزه همانطور که گفته شد نمایش های فرهنگی گوناگونی به اجرا در می آیند و در این بین خوانندگان و اجرا کنندگان سبک های کلاسیک تایلندی و البته رقصی آن، به هنرنمایی خود می پردازند؛ البته ناگفته نماند که اجرا و انجام ورزش سنتی و مورد علاقه مردم تایلند یعنی موی تای تایلندی نیز در کنار حرکت منظم و رفتارهای بامزه فیل ها می تواند سبب سرگرم شدن شما گردد. از تفریحات حاشیه ای این پارک استوایی نیز می توان به قایق سواری در آن اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 362

به "نونگ نوچ ، زیباترین پارک استوایی شهر پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نونگ نوچ ، زیباترین پارک استوایی شهر پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید