هتل اف ایکس پاتایا؛ اقامتگاهی 3ستاره، شیک و زیبا

به گزارش مجله اینمن، هتل اف ایکس پاتایا هتلی 3 ستاره، شیک و زیباست که در جنوب شهر پاتایا واقع شده و فاصله اندکی از پارک پاتایا و بازار شب پاتایا دارد. با توجه به نزدیک بودن مکان های دیدنی مشهور، میهمانان هتل FX پاتایا می توانند به راحتی از بعضی از معروف ترین جاذبه های پاتایا دیدن نمایند.

هتل اف ایکس پاتایا؛ اقامتگاهی 3ستاره، شیک و زیبا

از سفر با تور پاتایا قیمت لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

هتل FX پاتایا بهترین های پاتایا را در دسترس شما قرار می دهد و اقامت شما را آرام و لذت بخش می نماید. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای پاتایای تایلند را داشته باشید، هتل اف ایکس پاتایا گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اف ایکس پاتایا

هتل اف ایکس پاتایا دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان و امکانات برای افراد معلول است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش 24 ساعته و امکانات نگهداری چمدان را نیز ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل اف ایکس پاتایا

این هتل دارای 123 اتاق شیک و مدرن است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، تراس، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است.

میهمانان می توانند از اتاق خود از منظره کوه و استخر لذت ببرند. هتل اف ایکس دارای انواع اتاق های خانوادگی و سوئیت است که می توانید متناسب با احتیاج خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو نموده و اقامتی بسیار زیبا را در این هتل تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل اف ایکس پاتایا

کافه رستوران پی تی ان با انواع غذا های آسیایی، محلی و غربی در سه وعده از میهمانان هتل پذیرایی می نماید. بار کنار استخر نیز انواع نوشیدنی های خوشمزه و مقوی را ارائه می دهد.

امکانات رفاهی هتل اف ایکس پاتایا

مرکز تناسب اندام هتل اف ایکس پاتایا اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند. باشگاه بچه ها، اتاق بازی و استخر رو باز رایگان به همراه جایگاه های ساحلی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آید.

سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل اف ایکس پاتایا امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل اف ایکس پاتایا

این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، مرکز تناسب اندام بسیار عالی و بار است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی ولباسشویی با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل اف ایکس پاتایا

قیمت مناسب

تمیزی و پاکیزگی هتل

به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل اف ایکس پاتایا

فاصله تا ساحل پراتومناک: 1 کیلومتر

فاصله تا ساحل دنج: 1.3 کیلومتر

فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: 2 کیلومتر

فاصله تا دنیای آب پارک پاتایا: 3.2 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتایا: 3.4 کیلومتر

فاصله تا بازار شبانه پاتایا: 4.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1506

به "هتل اف ایکس پاتایا؛ اقامتگاهی 3ستاره، شیک و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اف ایکس پاتایا؛ اقامتگاهی 3ستاره، شیک و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید