هوای سرد در بعضی نقاط کشور ماندگار است، آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند خبرنگاران

به گزارش مجله اینمن، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است، گفت: روز های شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت.

هوای سرد در بعضی نقاط کشور ماندگار است، آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیائیان در تشریح آخرین شرایط جوی کشور اعلام کرد: امروز بارش ها در استان های جنوبی کشور ادامه دارد و شدت بارش ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش به صورت برف است.

وی ادامه داد: روز آینده 8 اسفند در بعضی مناطق سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده داریم و بارش برف در ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است و کاهش 7 تا 12 درجه ای دما در دامنه جنوبی البرز، نیمه شرقی کشور و بعضی نقاط مرکز کشور داریم.

وی اعلام کرد: روز های شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت و فقط در بعضی نقاط فارس، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان بارش پراکنده برف و باران خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: روز آینده بیشینه و کمینه دما در پایتخت 5 درجه و منفی 2 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه نمود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای 12 درجه زیرصفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1541

به "هوای سرد در بعضی نقاط کشور ماندگار است، آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای سرد در بعضی نقاط کشور ماندگار است، آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید