وحشت در فوتبال ایتالیا با حضور یک رئیس مبتلا به کرونا در اجلاس سران باشگاه های سری A

به گزارش مجله اینمن، یک رسانه ایتالیایی فاش نموده که در اجلاس اخیر رؤسای باشگاه های دسته اول فوتبال این کشور، یک فرد مبتلا به کرونا حضور داشته است.

وحشت در فوتبال ایتالیا با حضور یک رئیس مبتلا به کرونا در اجلاس سران باشگاه های سری A

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه رپوبلیکای ایتالیا مدعی شده است که تست کرونا یکی از 20 رئیس باشگاه های سری A که در جلسه روز چهارشنبه رؤسای تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در شهر میلان حضور داشت، مثبت شده است.

اگر این ادعا صحت داشته باشد، ممکن است که فرد مبتلا که هنوز هویتش تعیین نشده، ویروس را به همتایانش در سایر باشگاه ها هم انتقال داده باشد و این به معنای وارد آمدن ضربه ای بسیار عظیم به فوتبال ایتالیا در فاصله 10 روز به آغاز فصل جدید، به خصوص در حوزه جابجایی و مذاکرات برای خرید و فروش بازیکنان خواهد بود.

طبق گزارش رپوبلیکا، چیزی که احتمال ابتلای دیگر رؤسای باشگاه های سری A به کرونا را افزایش می دهد، عدم استفاده صحیح فرد مبتلا از ماسک در تمام مدت جلسه بوده است.

این اولین جلسه حضوری مدیران و رؤسای تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بعد از ماه ها رایزنی به وسیله ویدئو کنفرانس به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1145

به "وحشت در فوتبال ایتالیا با حضور یک رئیس مبتلا به کرونا در اجلاس سران باشگاه های سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت در فوتبال ایتالیا با حضور یک رئیس مبتلا به کرونا در اجلاس سران باشگاه های سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید