ورود شیک ترین ماشین چینی به بازار ایران؟!

به گزارش مجله اینمن، هونگچی H 5 می تواند یکی از گزینه های اصلی واردات به مارکت ایران باشد و خبر هایی مبنی بر ورود این برند چینی خوش سابقه به ایران شنیده می گردد.

ورود شیک ترین ماشین چینی به بازار ایران؟!

مدل H 5 از جمله خودرو هایی است که احتمال بیشتری برای ورود به ایران دارد. طراحی خودرو در مجموع با پرستیژ و شیک و خاص است. در نمای جلویی شاهد همان سبک طراحی معمول در محصولات هونگچی هستیم. چراغ های باریک جلو در کنار جلوپنجره نسبتا بزرگ و ادوات کرومی، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.

سبک طراحی چراغ جلو به شکل دو چراغ بوده و به برترین شکل اجرا شده است. خط قرمزی که نشان همیشگی محصولات هونگچی است، در H 5 هم دیده می گردد. این خط روی درب جلو هم دیده می گردد. نمای کناری طراحی ساده و شیکی دارد. رینگ های 17 و 18 اینچی برای این خودرو قابل سفارش است.

چراغ پشتی به شکل متصل بوده و با الهام گیری از دم کوسه طراحی شده است. گرافیک داخلی این چراغ زیبا و قابل توجه است. در دیفیوزر خودرو شاهد دو اگزوز اسپرت و واقعی هستیم. طراحی مدرن و لوکس کابین قابل توجه است. نمایشگر های بزرگ و استفاده از چند رنگ، جذابیت کابین را بیشتر نموده اند. نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات-سرگرمی، دوربین 360 درجه، هدآپ دیسپلی، تنظیم برقی و گرمکن و ماساژور صندلی های جلو، سقف پانوراما، 9 ایربگ و... از امکانات شاخص این خودرو هستند.

هونگچی H 5 دارای 3 تیپ است. تیپ اول به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر مجهز بوده که 156 اسب بخار قدرت و 256 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. تیپ دوم دارای پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بوده 224 اسب بخار قدرت و 340 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس این دو تیپ به ترتیب 7 سرعته و 8 سرعته اتوماتیک است. اما تیپ سوم که هیبریدی بوده، دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و یک پیشرانه برقی بوده که در مجموع 190 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

آغاز قیمت برای هونگچی H 5 از 25 هزار 500 دلار است.

منبع: فرادید
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2258

به "ورود شیک ترین ماشین چینی به بازار ایران؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود شیک ترین ماشین چینی به بازار ایران؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید