پارک ساحلی زیتون یکی از تفریحگاه های قشم به شمار می رود

به گزارش مجله اینمن، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله، پارک ساحلی زیتون یکی از تفریحگاه های قشم به شمار می رود.

پارک ساحلی زیتون یکی از تفریحگاه های قشم به شمار می رود

پارک زیتون با معماری مجذوب نماینده و پلکانی یکی از محبوب ترین تفرجگاه های ساحلی قشم است. اغلب به هنگام غروب آفتاب سواحل صخره ای زیتون و پارک زیبا و سرسبز آن مامن خانواده هایی بوده که غروب زیبا و عاشقانه خورشید را اینجا در آغوش خلیج فارس به نظاره می نشینند؛ ساحلی مجذوب نماینده که خیلی ها را از کودک و خردسال گرفته تا بزرگترها به ساختن سازه های شنی و مجذوب نماینده ترغیب می نماید. پارک ساحلی زیتون یکی از بزرگترین و مجهزترین پارکهای جزیره زیبای قشم بوده که بیشتر با درختان نخل زیبایش شناخته می گردد.

جاذبه اصلی این پارک نمای ساحلی زیبای آن است. همین امر سبب شده تا دوستداران چادر زدن در طبیعت از آن استقبال نمایند و شب را با صدای گوش نواز دریا و خنکای نسیمش به صبح برسانند و لحظات غروب و طلوع خورشید را در یکی از بی نظیرترین سواحل ایران سپری نمایند. در کنار نخل های بلند بالا درختانی کوتاه قامت تر بچشم میخورد که بر جلوه و زیبایی پارک زیتون افزوده اند. نیمکت های سنگی در کنار گلدانهای بزرگ و کوچک و مسیرهای پیچ در پیچ این پارک از دیگر جاذبه های بصری این پارک است.

پارک زیتون نورپردازی جالبی نیز دارد که ساحل زیبای آن را در تمام شبهای سال بسیار مجذوب نماینده تر و پرطرفدارتر نموده است. پارک زیتون با داشتن مساحتی قابل توجه و چشم اندازی منحصر بفرد یکی از محبوب ترین نقاط جزیره قشم برای کمپ زدن و شب مانی است. اگر سری به این پارک ساحلی و زیبا بزنید، انبوه چادرهای مسافرتی را خواهید دید که در گوشه و کنار پارک و در زیر سایه درختان نخل یا در داخل آلاچیق های بزرگ این مجموعه برپا گشته اند و بر زیبایی پارک افزوده اند.

مسیرهای پیاده روی پارک زیتون با چشم اندازی از درختان سرسبز و سواحل زیبای صخره ای یکی از محبوب ترین مسیرهای پیاده روی جزیره قشم است که در ساعات ابتدایی و انتهایی روز هواداران بسیاری دارد. در کنار این مسیرهای پیاده روی لاین هایی نیز برای دوچرخه سواری تعبیه شده که هواداران خاص خود را دارد. اسکیت سواری هم از دیگر تفریحات رایج در این پارک بوده که قسمتی را به خود اختصاص داده است. اگر اهل بازی های ساحلی از جمله والیبال ساحلی هستید، حتما باید سری به زمینهای ورزشی این مجموعه بخصوص والیبال ساحلی بزنید و از اقامت در این منطقه لذت ببرید.

علاوه بر والیبال ساحلی زمینهایی هم برای فوتبال ساحلی و بعلاوه بازی مهیج بسکتبال تعبیه شده است. از زمینهای ورزشی مجموعه که بگذرید، باید حتما سری به کلوپ غواصی این مجموعه زیبا بزنید. همجواری با سواحل زیبای خلیج فارس از این پارک ساحلی یک موقعیت استثنایی ساخته تا خیلی ها شانس خود را برای غواصی در اعماق خلیج و در مجاورت ساحل زیتون امتحان نمایند. در این مدرسه غواصی می توانید اصول اولیه غواصی را بیاموزید و حتی غواصی را بطور حرفه ای زیر نظر مربیانی کارآزموده ادامه دهید.

کافی شاپ ها و قهوه خانه ها نیز نوشیدنی ها و دسرهایی خوش طعم برایتان تدارک دیده اند که می توانید لحظاتی میهمانشان باشید و از چشم اندازشان لذت ببرید. موسیقی زنده و بومی که در پارک زیتون قشم و در میان درختان نخلش اجرا می گردد با فروشگاه پرهیاهوی عرضه صنایع دستی حال و هوای دیگری به آن بخشیده اند. اگر بدنبال یک تجربه نو هستید، سری به سینمای روباز و چهاربعدی این مجموعه بزنید و شبی متفاوت را تجربه کنید. بتازگی بخشی از پارک نیز به ساخت مجسمه های شنی زیبا و حرفه ای اختصاص یافته که بسیار دیدنی و مجذوب نماینده است و به سرعت خود را در دل اهالی جزیره و مسافرین جا نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2194

به "پارک ساحلی زیتون یکی از تفریحگاه های قشم به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ساحلی زیتون یکی از تفریحگاه های قشم به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید