آشنایی با بهترین پارک های آبی کانادا

به گزارش مجله اینمن، کانادا به عنوان یکی از بهترین مقاصد توریستی دنیا، پر است از جاذبه های طبیعی زیبا و فرصت های سرگرم کننده بی نظیر. یکی از بهترین فعالیت ها برای تجربه در کانادا، بازدید از پارک های آبی آن است. پارک های آبی کانادا حاوی انواع آبشارها، رودخانه ها، اسلایدها و امکانات سرگرم کننده آبی هستند که برای همه سنین مناسبند.

آشنایی با بهترین پارک های آبی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

اگر دنبال بهترین پارک های آبی در کانادا هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 5 پارک آبی برتر کانادا بپردازیم:

پارک آبی وست ادمونتون

یکی از محبوب ترین و بزرگترین پارک های آبی داخلی کانادا، پارک آبی وست ادمونتون است. این پارک در شهر ادمونتون قرار دارد و دارای بیش از 15 آبشار آبی و حدود 20 اسلاید است که برای همه سنین مناسب است.

از جمله اسلایدهای محبوب پارک می توان به اسلاید غول پیکر سیلور سرعت، اسلاید های خانوادگی رنگارنگ و اسلایدهای پرسرعت و جیغ کشیدنی اشاره کرد. علاوه بر این، مجموعه ای از رودخانه های آرام نیز برای قایقرانی وجود دارد.

امکاناتی مانند استخرهای موج دار، رستوران ها و کافه های متنوع، و حتی یک پارک آبی اختصاصی برای کودکان، این پارک را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خانواده ها تبدیل کرده است.

جزیره آبشار، نیاگارا

جزیره آبشار در نیاگارای انتاریو یکی دیگر از پارک های آبی دیدنی کاناداست که دارای آبشارهای فوق العاده و اسلایدهای پر هیجان است.

این پارک 57 اسلاید دارد که شامل اسلایدهای سرعتی، اسلایدهای خانوادگی و اسلایدهای کودکان می شود. محبوب ترین اسلاید پارک، سقوط آزاد است که سرعت آن به 120 کیلومتر در ساعت می رسد!

علاوه بر اسلایدهای پرهیجان، می توانید از آبشارهای زیبای این جزیره دیدن کنید. همچنین امکاناتی مانند استخر موجی، رستوران، کافه و فروشگاه هدیه در پارک وجود دارد تا روز شما را خاطره انگیزتر کند.

پارک آبی کلگری

پارک آبی کلگری در آلبرتای کانادا قرار دارد و یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های آبی داخل سرپوشیده در جهان است. این پارک آبی عظیم دارای بیش از 80 اسلاید با طراحی های منحصر به فرد است که برای افراد و خانواده هایی با سلیقه های مختلف طراحی شده اند.

از جمله اسلایدهای پرطرفدار می توان به اسلاید سقوط آزاد با ارتفاع 60 متر، اسلاید مارپیچ 270 درجه و اسلاید شتاب 478 متری اشاره کرد. همچنین 6 استخر موجی، رستوران های متنوع، سونا و جکوزی و البته مناظر زیبای داخل سالن از دیگر امکانات فوق العاده این پارک آبی هستند.

دره آبشارها، مونترال

پارک آبی دره آبشارها در مونترال کانادا واقع شده و دارای بیش از 14 اسلاید و آبشار آبی است که برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده اند.

اسلایدهای پرطرفدار این پارک شامل اسلاید کامیکازه 4 جهته، اسلاید سرعت بالای دونای و البته اسلاید تونلی تاریک و پر صدای آبشار بینهایت است.

علاوه بر اسلایدهای جذاب، می توانید از آبشار 18 متری دره رودخانه و آبشار دوقلوی زیبای دره دیدن کنید. همچنین استخر موجی، جکوزی، سونا و سایر امکانات رفاهی در پارک وجود دارد.

پارک آبی سانداون، تورنتو

پارک آبی سانداون یکی از مقاصد محبوب تفریحی در تورنتوی کاناداست که دارای بیش از 14 اسلاید آبی و انواع امکانات تفریحی است.

از اسلایدهای هیجان انگیز این پارک می توان به تونل تاریک آبشار بلک هول، اسلایدهای مارپیچ سرعت بالا و اسلایدهای خانوادگی اشاره کرد. همچنین یک استخر موجی بزرگ، رستوران، فروشگاه و استخرهای شنا در این پارک وجود دارد.

سانداون با ترکیبی از اسلایدهای پرهیجان و فضای آرام، یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن یک روز خانوادگی در کنار آب است.

نتیجه گیری

پارک های آبی کانادا با امکانات و تجهیزات مدرن و جذاب خود، تفریح و سرگرمی بی نظیری را برای افراد تمام سنین فراهم می کنند.

از انواع اسلایدهای جیغ کشیدنی و پرسرعت گرفته تا آبشارها و رودخانه های طبیعی زیبا، هر چیزی را می توان در پارک های آبی منحصر به فرد کانادا پیدا کرد.

بنابراین اگر به دنبال تجربه ای جالب و به یادماندنی هستید، حتما یکی از پارک های آبی برتر کانادا را در برنامه سفرتان قرار دهید و از آن لذت ببرید.

انتشار: 25 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 543

به "آشنایی با بهترین پارک های آبی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین پارک های آبی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید