چاپ کتابی درباره کاربرد پهپاد در نظام مهندسی به قلم پژوهشگر ایرانی

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب مهندس پهپادی نوشته مسعود حیدری توسط انتشارات سیمای دانش منتشر شد.

چاپ کتابی درباره کاربرد پهپاد در نظام مهندسی به قلم پژوهشگر ایرانی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مسعود حیدری گفت: به تازگی کتاب مهندس پهپادی را با همکاری انتشارات سیمای دانش منتشر نموده ام که همزمان با سه شنبه 5 اسفند روز مهندس به بازار نشر عرضه می گردد.

وی اضافه نمود: حتما شنیده اید یک مهندس خوب و پیروز باید با بهترین نمره در یکی از معتبرترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده باشد. بله؛ چنین چیزی درست است و می دانیم که پایه علمی مهم و تأثیرگذار است؛ اما در کتاب مهندس پهپادی به این نتیجه می رسیم که یک مهندس پیروز، فقط نباید یک نخبه علمی یا فارغ التحصیل یک دانشگاه خوب یا خاص باشد.

این خبرنگار درباره کتاب مهندس پهپادی گفت: در این کتاب کوشش نموده ام مفاهیم و کاربرد پهپاد را در زمینه های مهندسی با زبان ساده تشریح کنم. همچنین سعی کردم مطالبی که در کتاب می آورم، کاربردی باشند و نمونه های عملی را هم به آن ها اضافه نموده ام.

حیدری در معرفی بیشتر خود به عنوان مولف کتاب مهندس پهپادی گفت: متولد سال 74 و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران، عضو رسمی نظام مهندسی و دارای گواهینامه دو زبانه خلبانی مولتی روتور و پهپاد هستم. که امیدوارم پیروز شده باشم از تجربیاتم در این زمینه ها به خوبی در نگارش کتاب استفاده نموده باشم. مطالعه این کتاب به وسیله پایگاه اینترنتی طاقچه فراهم شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1478

به "چاپ کتابی درباره کاربرد پهپاد در نظام مهندسی به قلم پژوهشگر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کتابی درباره کاربرد پهپاد در نظام مهندسی به قلم پژوهشگر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید