چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟

به گزارش مجله اینمن، چاپ دیجیتال، صنعت چاپ را به طور کامل متحول نموده است، از هزینه کار گرفته تا محصول نهایی. با استفاده از چاپ دیجیتال، صاحبان کسب و کارهای چاپی می توانند در حالی که نتیجه ای بسیار رضایت بخش در محصولات نهایی خود کسب می کنند، در هزینه های مربوط به چاپ سنتی صرفه جویی کنند.

چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه کاتالوگ در فتوشاپ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در یک منطقه عظیم شهری، چاپ یک عنصر مهم در تجارت است، چاپ برای بازاریابی و تبلیغات محصولات از رسیدهای فروش چاپی گرفته تا تبلیغات بنرهای عظیم در بیلبوردها و اتوبوس ها استفاده می گردد. امکان کاهش هزینه از طراحی تا فراوری و به راحتی ایجاد تغییرات در زمان دلخواه به چاپگرها این امکان را می دهد تا بهترین کار خود را با هزینه ای معقول ارائه دهند که باعث می گردد چاپ دیجیتال برای طیف وسیعی از مقاصد و کسب و کارها مناسب باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین سایت احتیاجمندی های صنعت چاپ و بسته بندی و کاغذ کجاست؟

قدرت چاپ دیجیتال در سرعت و شخصی سازی

چاپ دیجیتال سریع است و این یک مزیت بسیار مهم برای کسب و کارهای امروزیست چراکه به روز بودن و پیش رفتن طبق مد یک اصل مهم در دنیای امروز است و چاپ دیجیتال به شما یاری می نماید تا تغییرات خود را در کوتاه ترین زمان ایجاد کنید. این واقعیت یک مزیت معین نسبت به روشهای چاپ سنتی است که برای چاپ هایی در تعداد بالا اما با طرح هایی ثابت، مناسب هستند.

برای احتیاجهای تجاری مدرن که احتیاج به تحویل سریع با حداقل هزینه دارند، چاپ دیجیتال بهترین انتخاب است. ثبت نام در آخرین لحظه، جزوات و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ به سرعت و با قیمت مناسب می توانند تکمیل و تحویل مشتری شوند.

قدرت چاپ دیجیتال در ارائه چاپ کوتاه مدت و مقرون به صرفه

اجرای کوتاه مدت به دلیل هزینه های تنظیم و هزینه های نیروی انسانی قاتل بودجه بوده است. با این حال، چاپ دیجیتال از صرف هزینه بالاتر برای پروژه های کوتاه مدت جلوگیری می نماید. چاپ دیجیتال برای ایجاد تغییرات مداوم و پروژه های کوتاه مدت بسیار مناسب است، از آنجایی که این روزها بیشتر کارها در لحظه آخر انجام می گردد، کارهای چاپ سریع و مقرون به صرفه برای کوتاه مدت واقعاً می توانند مفید واقع شوند.

بیشتر بخوانید : چگونه چاپ دیجیتال صنعت چاپ کتاب را متحول نموده است ؟

قدرت چاپ دیجیتال در ارائه چاپ متغیر

یکی از مهمترین مزایای چاپ دیجیتال، چاپ متغیر و قدرت شخصی سازی و سفارشی سازی بالای این نوع فرآیند چاپ است. از آنجا که فرآیند چاپ دیجیتال توسط کامپیوتر و با استفاده از فایل های دیجیتالی کنترل می گردد می توان به آسانی و در کوتاه ترین زمان تغییرات مورد نظر را، حتی در پروژه های بسیار عظیم، اعمال کرد. چاپ گرافیک های سفارشی، ثبت نام و معینات مشتریان، کاتالوگ ها و… از دسته چاپ هایی هستند که احتیاجمند ایجاد تغییرات مداوم هستند.

بیشتر بخوانید : CMYK در برابر RGB: کدام یک برای چاپ دیجیتال بهتر هستند؟

قدرت چاپ دیجیتال در ارائه کیفیت بالای چاپ

یکی دیگر از مزایای استفاده از چاپ دیجیتال، آزمایش نمونه محدودی از نسخه های چاپی هستند، با استفاده از چاپ دیجیتال مشتریان می توانند طرح های پیشنهادی خود را از طریق ایمیل ارسال نمایند، ارائه نمایندگان خدمات چاپ نیز می توانند در زمانی کوتاه یک نمونه از نسخه نهایی چاپ را آنالیز و در صورت احتیاج به اصلاحات، تغییرات را ایجاد نمایند، این کار ریسک های مربوط به چاپ موارد ناخواسته و چاپ هایی که نتواند رضایت کاربر را جلب کند، رفع می نماید.

محصولات چاپ شده توسط این متد از کیفیت بالایی برخوردار هستند، چه برای جلسه های کوچک و چه برای سمینارهایی عظیم. از طرفی افزایش تعداد سفارشات در هر لحظه توسط مشتریان ممکن خواهد بود و چیزی به نام حداقل تعداد سفارش و یا حداکثر حجم سفارش قابل تحویل وجود ندارد، این امر سبب صرفه جویی در هزینه ها شده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1329

به "چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با چاپ دیجیتال سرعت بازاریابی چند برابر شده است!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید