کلوپ: لیورپول پولش را در جابجایی دور نمی ریزد

به گزارش مجله اینمن، یورگن کلوپ در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر مدعی شد که باشگاه لیورپول پولش را در پنجره جابجایی و برای خرید بازیکنان متعدد دور نخواهد ریخت.

کلوپ: لیورپول پولش را در جابجایی دور نمی ریزد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول فصل گذشته با 18 امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی سیتی در صدر جدول نهاده شد، اما برخی افراد باور دارند که آن ها با تنها یک خرید تا به این جای فصل از کوشش برای تکرار قهرمانی دست کشیده اند. کوستاس سیمیکاس با قراردادی به ارزش 11.75 میلیون پوند از المپیاکوس به این تیم پیوست تا رقیب اندی رابرتسون در پست مدافع چپ باشد. تیاگو آلکانتارا، هافبک بایرن مونیخ، همچنان به حضور در آنفیلد لینک شده، اما سرخپوشان هنوز حاضر به پرداخت 30 میلیون یورو برای خرید او نیستند.

با این حال کلوپ تاکید دارد که به کمبود خرید ها واقف است. سرمربی آلمانی به اسکای اسپرت گفت: از زمانی که به اینجا آمده ام حتی یک پنجره نبوده که با خودم فکر کنم اگر این بازیکن را نخریم نمی توانیم فصل را آغاز کنیم. ما در شرایطی لوکس هستیم که اگر بتوانیم کسی را بخریم بازیکنی واقعا خوب خواهد بود و اگر نتوانیم بازیکنان واقعا خوبی در اختیار داریم. کار جابجایی کمی شبیه به تئاتر شده است. در تمام سال هایی که من اینجا بودم همینطور بوده است. معنای این حرف این نیست که ما همواره کار درست را انجام می دهیم بلکه تا جایی که بتوانیم کار درست را انجام می دهیم. اگر لازم باشد برای خرید هزینه می کنیم و اگر نباشد این کار را انجام نمی دهیم، چون پول دور انداختن هیچ توجیهی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1232

به "کلوپ: لیورپول پولش را در جابجایی دور نمی ریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: لیورپول پولش را در جابجایی دور نمی ریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید