یاری 25 میلیاردی وزارت ورزش به کمپ تیم ملی فوتبال در کیش

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد مسعود سلطانی فر به مبلغ 20 میلیارد تومان به دلیل تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ 25 میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده گردد. روز گذشته عزیزی خادم جلسه ای را با وزیر ورزش در این خصوص برگزار نموده و اعلام نمود که حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

یاری 25 میلیاردی وزارت ورزش به کمپ تیم ملی فوتبال در کیش

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با تأیید مطلب فوق گفت: روز گذشته نشستی را با سلطانی فر در مورد توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که ایشان دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ 25 میلیارد تومان به جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کردند. در واقع حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان نمود: ایشان با درخواست ما با مبلغ 20 میلیارد تومان موافقت کردند اما در نشستی که روز گذشته برگزار گردید این مبلغ، به 25 میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال 1400 پرداخت گردد. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال به جهت توسعه این رشته و تأمین امکانات در کمپ تیم ملی در کیش اختصاص داده گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسئولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که اتفاق افتاده و در این باره گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسئولین از این رشته حمایت می نمایند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم های ملی همراهی می نمایند. فوتبال احتیاج مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایت های بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مسائل، در راستا رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به صندلی اصلی خود برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1700

به "یاری 25 میلیاردی وزارت ورزش به کمپ تیم ملی فوتبال در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 25 میلیاردی وزارت ورزش به کمپ تیم ملی فوتبال در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید