تاج: چینی ها برنامه گسترده ای دارند که تا 10 سال آینده قدرت اول آسیا شوند، احتیاج به حمایت داریم

به گزارش مجله اینمن، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه احتیاج به حمایت بیشتری داریم گفت: چینی ها برنامه گسترده ای دارند که تا 10 سال آینده قدرت اول آسیا شوند.

تاج: چینی ها برنامه گسترده ای دارند که تا 10 سال آینده قدرت اول آسیا شوند، احتیاج به حمایت داریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور لحظه آخری بالی 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مهدی تاج برگزار گردید. در این جلسه پس از صحبت های محمدرضا یزدانی خرم بعضی از اعضای کارگروه صحبت ها و نظرات خود را درباره بحث اقتصادیات در ورزش، امکانات رفاهی در استادیوم ها، ورود بانوان به استادیوم ها، سرنوشت تیم ملی و کی روش و شرایط باشگاه ها که با مسائلی نظیر بلیت فروشی، بدهی اقتصادی و تهدید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو هستند، مطرح کردند.

مهدی تاج با تشکر از برگزاری این جلسه و تبریک به یزدانی خرم بابت موفقیت های والیبال گفت: موفقیت هایی که والیبال در چند سال اخیر به دست آورده نتیجه زحمات آقای یزدانی خرم است. یک روز به کی روش گفتم چرا از لیگ ایران بازیکن زیادی دعوت نمی کنی که او در پاسخ گفت بازیکنان شما کم می دوند و میزان دوندگی در لیگ ایران پایین است. در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که جوانگرایی انجام دهیم؛ دقیقا همان کاری که آقای یزدانی خرم در والیبال انجام داد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به صحبت یزدانی خرم مبنی بر حذف اقتصادیات از ورزش گفت: در اینکه ورزشکاران باید اقتصادیات بدهند حرفی نیست اما هیچ باشگاه و مجموعه ورزشی سودده نیست که بخواهد اقتصادیات بدهد. حذف اقتصادیات از باشگا ه ها حرف درستی است و باید پیگیر آن باشیم چرا که مجموعه (شبکه) ورزش زیان ده است. اگر بخواهیم ناهنجاری ها را کاهش دهیم باید بیشتر به ورزش توجه کنیم و در اولویت مان باشد. باید ورزش را توسعه دهیم و به آن توجه کنیم.

وی درباره بحث حضور بانوان در استادیوم ها مطرح کرد: در حال حاضر شرایط فیزیکی و ساختار استادیوم های ما به گونه ای است که امکان چنین موضوعی وجود ندارد، ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه نیست. باید این را هم تاکید کنم که سیاست ما در این زمینه سیاست وزارت ورزش است.

تاج با بیان اینکه بی مهری های زیادی به فوتبال می گردد اعلام کرد: فوتبال نیازمند این است که توجه و حمایت بیشتری گردد. با وجود مسائل زیاد اکنون در رده اول آسیا هستیم اما حمایت ها آنگونه که باید باشد نیست. چینی ها برنامه گسترده و بلندمدتی دارند که به قدرت اول فوتبال آسیا تبدیل شوند. فردی از چین به ایران آمد و می خواست در انتخابات فیفا شرکت کند، او می گفت مسئولان ارشد دولت چین تاکید کردند که باید در 10 سال آینده جزو قدرت اول آسیا باشند و کرسی های زیادی در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا داشته باشند. با توجه به این شرایط و برای اینکه در سطح اول آسیا باقی بمانیم نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

وی درباره بدهی باشگاه ها و مسائلی که آنها دارند، گفت: یکی از راهکار هایی که وجود دارد این است که حق پخش به فوتبال تعلق گیرد در حالی که اکنون اینگونه نیست. ما معتقدیم قانون باید اجرا گردد و پرداخت حق پخش می تواند بسیاری از مسائل را حل نماید. در زمینه بلیت فروشی نیز مسائلی وجود دارد که درصدد حل آنها هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 708

به "تاج: چینی ها برنامه گسترده ای دارند که تا 10 سال آینده قدرت اول آسیا شوند، احتیاج به حمایت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: چینی ها برنامه گسترده ای دارند که تا 10 سال آینده قدرت اول آسیا شوند، احتیاج به حمایت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید