10 ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی، آسیا

به گزارش مجله اینمن، اندونزی، بهشت عاشقان ساحل های باورنکردنی است. با سواحل سفید شنی، دریاهای فیروزه ای، جنگل های سرسبز باشکوه، هرگز نمی خواهید این مجمع الجزایر که بیش از 18000 جزیره دارد را ترک کنید و به ماجراجویی نپردازید. پاییز سال جاری به اندونزی بازگشتم تا این کشور عجیب و غریب را با اسکای اسکانا کشف کنم. برجسته ترین جاذبه های گردشگری اندونزی برای من، غواصی در پارک ملی کومودو و پیاده روی به سمت دهانه آتش فشان کلیموتو در هنگام طلوع خورشید بود که این دو را به شدت به شما توصیه می کنم.

10 ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی، آسیا

در طول سفرم، مسافران زیادی دیدم که اندونزی را خانه خود ساخته اند. بعد از تماشا کشورهای بی شماری در اطراف این سیاره، آنها عاشق اندونزی شدند و هرگز آن را ترک نکردند. اگر تا الان به جاهای تماشای اندونزی سفر نکرده اید، الان وقت جمع کردن وسایل سفر است. در مجله خبرنگارانبا ما همراه باشید برای خواندن10 ماجراجویی باور نکردنی که می توانید در اندونزی داشته باشید...

سفر روزانه به پادار

سومین جزیره بزرگ از جاهای تماشای اندونزی در پارک ملی کومودو، جزیره پادار است که یکی دیگر از مکان های عالی برای پیاده روی است. در حالی که مسیرها کمی بیشتر از بارا باتور چالش برانگیز است، ولی قطعا ارزش اکتشاف را دارد.

به سمت بلندترین قله این جزیره بروید تا چشم انداز ای زیبا از پارک ملی کومودو را مشاهده کنید.

جایزه: بیشتر تورهای روزانه از لبوئن باجو شامل بازدید از پادار، ناهار خوردن در ساحل پینک، بازدید از جزیره کومودو و غواصی با لوله مخصوص تنفسی در نقطه مانتا رای است.

طلوع آفتاب در بارا باتور

پیاده روی در هنگام طلوع آفتاب به سمت کوه بارا باتور، در بالی مشهور است. درمیان افراد محلی، این کوه ، مقدس توصیف شده است کوه باتور در واقع یک آتشفشان فعال و از جاذبه های جهانگردی اندونزی است. با این حال، کاملا امن است و برای هر دوست دار طبیعت، چشم انداز ای تماشای است.

می توانید تنهایی به این کوه بروید یا به صورت بخشی از تور گروهی به این کوه بروید. در هر صورت، احتیاج خواهید داشت که دو ساعت و نیم قبل از طلوع آفتاب این حوالی را ترک کنید. این یک پیاده روی آسان است، اما به کفش های خوبی احتیاج دارید تا در سرازیری دچار لغزش نشوید.

دهانه های آتش فشان کلیموتو را ببینید.

تغییر رنگ دریاچه های دهانه آتش فشان کلیموتو که در جزیره فلورس قرار گرفته است، یکی از دیگر از جاهای تماشای اندونزی است که باید ببینید. به لطف واکنش شیمیایی که ناشی از گازهای آتش فشانی نزدیک است، این سه دریاچه نمادین می توانند، آبی، زمردی، شکلاتی یا قرمز یاقوتی باشند.

برنامه ریزی کنید که حداقل یک روز را برای کاوش در این منطقه بگذرانید.

غواصی در کومودو

هواداران بی شمار غواصی، جزایر کومودو، بهترین نقطه در دنیا می دانند. با تعدادی از طبیعی ترین صخره های دریایی دست نخورده دنیای و مجموعه ای مجذوب نماینده از زندگی دریایی ، که رویای هر غواصی است.

در آب های گرم شمال، مرجان های شگفت انگیزی را خواهید یافت. در آب های سردتر جنوبی ،نهنگ ها و ماهی هایی با زیبای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که از بهترین جاذبه های جهانگردی اندونزی است.

در سازه معبد بروباتور کاوش کنید.

این معبد در دره کدو، در جزیره جاوا از جاهای تماشای اندونزی قرار گرفته است، که می توانید یکی از بزرگترین کوه های بودایی در دنیا و بعلاوه یک مکان میراث دنیای یونسکو را بیابید. درقرن های 8 و 9 میلادی ساخته شده است، این مجموعه شامل سه معبد اصلی است که معبد بروباتور بزرگترین آنها است و 72 گنبد با مجسمه ای از بودا را در خود دارد.

زیبایی فوق العاده این منظره ها بر فراز این مجموعه در هنگام طلوع آفتاب فوق العاده است.

سبک های الهام بخش اندونزیایی مورد علاقه من را خریداری کنید.

شالیزارهای برنج اوبود

چه کسی انتظار یک شالیزار برنج بسیار زیبا را دارد؟ و تنها به این علت که من یک شالیزار برنج را دیده ام، علتی بر آن نیست که شما همه آنها را ببینید. مردم بالی از یک سیستم منحصر به فرد آبیاری استفاده می نمایند که شالیزارهای برنج را به طرز قابل ملاحظه ای زیبا می نماید.

بهترین مکان برای داشتن یک چشم انداز زیبا، تراس های تی گللانگ مشرف به شالیزارهای برنج در اوبود است که معروفیت دنیای دارند.

با لوله مخصوص تنفسی در گلی منو غواصی کنید.

احتیاج ندارید که به صورت شخصی و نزدیک به زیرآبی های دنیای اندونزی، غواصی کنید. فقط کفش شنا و لوله مخصوص تنفس خود را به سواحل رویایی گلی منو بیاورید. این جزیره آرام، غواصی مجذوب نمایندهی با لوله و ماسک در تمام ساحل شمالی و جنوبی ترین نقطه ساحل غربی دارد.

موج سواری و غروب های آفتاب چنگو

علتی وجود دارد که موج سواران بالی را دوست دارند. که این دلایل شامل آب و هوای بی عیب و تعدادی از موج های محکمی است که جزو محکم ترین موج های این سیاره است. اگر اصول را بلد باشید و آرام باشید، مکانی که کمترین جهانگرد را جذب می نماید، چنگو را پیدا کنید.

به آبشارهای سنگدان جایل و تیو کالپ بروید.

لامبوک شمالی یکی دیگر از مکان های عالی برای پیاده روی است. برنامه ریزی کنید که حداقل یک روز بعدازظهر، زیبایی طبیعی مجذوب نماینده این منطقه را کشف کنید. سفری را به جنگل سرسبز تا آبشار سنگدان جایل آغاز کنید، و سپس به سمت آبشار تیو کالپ بروید، جایی که می توانید، یک شنای نیروبخش را داشته باشید.

غروب آفتاب در ایلیواتو

ایلیواتو به خاطر موج سواری های بسیار خوب و معبد پورا لوهر ایلیواتو مشهور است، ایلیواتو یکی از بهترین مکان ها در بالی برای تماشا غروب آفتاب است. این منطقه را به تنهایی کاوش کنید، یا به عنوان یکی از اعضای تورهای محلی که شما را به تماشا غروب آفتاب بر فراز معبد ایلیواتو می برند، بروید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2223

به "10 ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی، آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ماجراجویی باورنکردنی در اندونزی، آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید