آذربایجان غربی، کسب مدال در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی و 2020 توکیو هدف نهایی فدراسیون کاراته

به گزارش مجله اینمن، رئیس فدراسیون کاراته گفت: هدف گذاری فدراسیون در برنامه پنج ساله کسب مدال در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی و 2020 توکیو است

آذربایجان غربی، کسب مدال در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی و 2020 توکیو هدف نهایی فدراسیون کاراته

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، محمدصادق فرجی عصر امروز در آئین افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی کاراته که در محل سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار گردید گفت: فدراسیون کاراته در سال 96 و 97 توانست پیروزیت های خوبی کسب کند و خود را برای دیدارهای در پیش رو آماده می کنیم.

وی اعلام نمود: فدراسیون کاراته کشورمان یکی از فدراسیون های پیروز بین المللی است و هدف گذاری فدراسیون در برنامه پنج ساله کسب مدال در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی و 2020 توکیو است.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: در میادین جهانی توانستیم صندلی کاراته ایران اسلامی را به همگان نشان دهیم.

وی ضمن تشکر از چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سلیمی رئیس هیئت کاراته استان بیان نمود: امید می رود مسابقات ادامه داشته باشد تا بتوان گام موثری را در راستای ارتقای کاراته کشور برداشت.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این برنامه گفت: آذربایجان غربی جزو ثروتمندترین استان های کشورمان است و در گذشته بی برنامگی های زیادی بود که امیدواریم حل گردد.

محمد مهدی شهریاری یادآور شد: آذربایجان غربی از لحاظ ورزشی نیز در سطح بالایی است و با کوشش های زیاد این استان در ورزش نیز ارتقا خواهد یافت.

وی بیان نمود: استان کمبودهای زیادی در امکانات ورزشی دارد اما قهرمان های زیادی به کشور تحویل داده است که امید می رود این راستا ادامه یابد.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 477

به "آذربایجان غربی، کسب مدال در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی و 2020 توکیو هدف نهایی فدراسیون کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی، کسب مدال در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی و 2020 توکیو هدف نهایی فدراسیون کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید