آمریکا 18 کامیون گندم سوریه را به سرقت برد

به گزارش مجله اینمن، منابع سوری از تداوم سرقت گندم سوریه و انتقال آن به عراق از سوی اشغالگران آمریکایی خبر دادند و اینکه این اقدام با همسویی شبه نظامیان قسد انجام گرفته است.

آمریکا 18 کامیون گندم سوریه را به سرقت برد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، اشغالگران آمریکایی محموله جدیدی از گندم دزده شده سوریه را به شمال عراق به وسیله گذرگاه غیرقانونی سیمالکا منتقل کردند.

منابع محلی در حومه مالکیه به خبرنگار سانا اعلام کردند: نظامیان اشغالگر آمریکایی ستونی مرکب از 18 کامیون حامل گندم سوریه را به سمت عراق از طرق گذرگاه غیرقانونی سیمالکا که اشغالگران آمریکایی از آن برای سرقت منابع طبیعی سوریه و غلات و نفت و دیگر اقلام استفاده می نمایند، بردند.

یادآور می گردد که نظامیان اشغالگر آمریکایی به غارت نفت و غلات به طور روزانه با همسویی شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا ادامه می دهند به طوری که ظرف ماه جاری بیش از 150 محموله گندم و بیش از 500 تانکر از میادین نفتی سوریه به عراق برده شده است.

منابع نفتی سوریه که باید برای سوری ها باشد و مردم این کشور از آن منتفع باشند، در طول 10 سال گذشته و با شروع بحران این کشور به دست بیگانگان از جمله گروه تروریستی داعش، ترک ها و اخیرا نیز به دست آمریکایی ها افتاده است؛ کشور سوریه در زمان کنونی به دلیل شروع بازسازی این کشور احتیاج شدیدی به منابع پولی دارد که نفت قسمت مهمی از آن را تامین می نماید و مردم سوریه نیز اکنون به دلیل تحریم های آمریکا و اروپا با کمبود سوخت روبرو بوده و توزیع آن در این کشور به خاطر کمبود بر اساس سهمیه صورت می گیرد.

حکومت دمشق به دلیل آسیب های فراوان از سوی گروه های تروریستی، به درآمدهای نفتی برای بازسازی و توسعه این کشور جنگ زده احتیاج جدی دارد و در مقابل آمریکایی ها و تروریست ها این قضیه را به خوبی می دانند و آنها برای جلوگیری از دستیابی دولت و مردم سوریه به این درآمد، اقدام به محاصره این میادین نفتی و سرقت از آن نموده اند؛ اقدامی که پیش از آن گروه تروریستی داعش انجام داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1566

به "آمریکا 18 کامیون گندم سوریه را به سرقت برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 18 کامیون گندم سوریه را به سرقت برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید