اروپا قربانی اصلی کرونای انگلیسی است

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، پروفسور نیل فرگوسن عضو گروه مشاور تهدیدات نوظهور ویروس های تنفسی، زیرمجموعه ای از گروه مشاوران دانشمند در امور اضطراری، با اعلام این موضوع که گونه جدید کرونا بیشتر در اروپا دیده شده است، گفت: این ویروس اکنون همه جا سرایت نموده است.

اروپا قربانی اصلی کرونای انگلیسی است

با ما سفر کنید و با تور قیمت مناسب اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

او که با تماس ویدیویی در جلسه مجلس انگلیس حاضر شده بود به نمایندگان کمیته دانش و فناوری گفت: این واقعیت که در دانمارک 10 مورد ابتلا به گونه جدید ویروس کشف شده است، با توجه به اینکه کشوری به کوچکی دانمارک نرخ سرایت تقریباً پایینی دارد، به نظر من حاکی از آن است که تقریباً به قطع در حال حاضر گونه جدید ویروس به بیشتر کشورهای اروپایی سرایت نموده است.

فرگوسن که بعد از نقض قوانین فاصله گیری در اجتماع در دوران اولین قرنطینه، مجبور به استعفا از گروه مشاوران دانشمند در امور اضطراری شد، اضافه کرد: مدارس اکنون تعطیل شده اند و ما در وضعیتی نزدیک به تعطیلی کامل کشور قرار داریم.

بر اساس این گزارش، گونه جدید ویروس احتمالاً از فردی در شهر کنت آغاز شده است و امکان دارد به دلیل اشتباهات اتفاقی هنگام تکثیر ویروس اتفاق افتاده باشد.

کشورهای فرانسه و لبنان نیز جزء آخرین کشورهایی بوده اند که از مشاهده کرونای انگلیسی خبر داده اند. به گفته مقامات لبنانی و فرانسوی این بیماری به وسیله افرادی که از انگلیس وارد این کشور شده اند منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1427

به "اروپا قربانی اصلی کرونای انگلیسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا قربانی اصلی کرونای انگلیسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید