اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی تاشو موتورولا منتشر شد

به گزارش مجله اینمن، بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا تا چند ماه دیگر این گوشی در آمریکا روانه بازار می گردد. سایت معتبر LetsGoDigital به نقل از یک منبع ناشناس اعلام نموده که کاربران برای خرید این گوشی موتورولا باید رقم قابل توجه 1500 دلار بپردازند.

اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی تاشو موتورولا منتشر شد

گفتنی است که همین منبع، شایعه های قبلی مربوط به پرچم دار نبودن این گجت را تایید نموده است. او می گوید نه تنها نباید انتظار ویژگی های گوشی های پرچم دار را داشته باشیم، بلکه باتری این گوشی نسبت به دیگر گوشی های تاشو کوچک تر خواهد بود. به نظر می رسد شرکت موتورولا امیدوار است که طراحی عمودی این گوشی بتواند توجه کاربران زیادی را جلب کند. اگرچه هنوز نمی توانیم با قاطعیت زیادی در خصوص جزییات آن اظهارنظر کنیم، ولی ظاهرا نمایشگر تاشو آن در بخش داخلی واقع شده است و در بخش بیرونی، یک نمایشگر کوچک تعبیه شده که عمدتا برای نمایش نوتیفیکیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگرچه شکل و شمایل نوستالژیک به همراه تکنولوژی مدرن شاید بتواند سروصدا راه بیندازد، اما احتمالا کمتر کسی حاضر خواهد بود برای چنین گجتی، 400 دلار مبلغ بیشتر نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس خرج کند. حتی اگر موتورولا به دنبال جذب کاربران ثروتمند خوره تکنولوژی است، این دسته از افراد احتمالا ترجیح می دهند گجت هایی مانند گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس را خریداری نمایند.

طبق این گزارش، گوشی مذکور بعد از عرضه در آمریکا، بین ماه های دسامبر 2019 تا ژانویه 2020 در بازار اروپا هم عرضه می گردد. به نظر شما، آیا یک گوشی میان رده با وجود نمایشگر تاشو، با توجه به قیمت 1500 دلاری اش می تواند توجهات زیادی را جلب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 305

به "اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی تاشو موتورولا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی تاشو موتورولا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید