افزایش فوتی های کرونا ویروس در یزد به 10 نفر

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران/یزد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که گروه سنی فوتی های کرونا در این استان 62 تا 82 سال بودند، گفت: آمار فوتی های کرونا در استان یزد به 10 نفر افزایش یافت.

افزایش فوتی های کرونا ویروس در یزد به 10 نفر

دکترابراهیم سلمانی با بیان این که آزمایش 211 نمونه مشکوک به بیماری کرونا از استان یزد در نوبت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، اظهار کرد: امروز آدینه 16 اسفند جواب 110 مورد به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام شده است.

وی اضافه نمود: تا به امروز 57 نفر از بیماران بستری در بیمارستان های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص محل سکونت بیماران کرونا مثبت این استان، گفت: 28 مورد یزدی، 17 مورد اردکانی و 9 مورد بیمار میبدی هستند.

سلمانی در ادامه با بیان این که دو بیمار بافقی، یک بیمار بهابادی و یک بیمار رفسنجانی در بیمارستان های استان یزد تحت درمان هستند، توضیح داد: متأسفانه تا این لحظه تعداد فوتی های کرونا در استان یزد به 10 نفر افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به این که از تعدا کل فوتی های کرونا در استان یزد شش نفر زن و چهار مورد مرد بودند، بیان نمود: گروه سنی فوت شدگان در استان یزد 62 الی 87 سال بوده که همگی آنها دارای بیماری های زمینه ای قلبی عروقی، دیابت، فشارخون، سرطان و مسائل ریوی بودند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کمیته خبر ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا، روابط عمومی علومی پزشکی یزد در سرانجام با اشاره به اعیاد در پیش رو از مردم خواست تا اصول بهداشت فردی را رعایت نموده و از تردد غیرضروری در شهر و حضور در منزل بزرگترها پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 882

به "افزایش فوتی های کرونا ویروس در یزد به 10 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فوتی های کرونا ویروس در یزد به 10 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید