املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی گردد

به گزارش مجله اینمن، عضو شورای اسلامی شهر بیرجند بر ضرورت ممیزی همه املاک شهرداری بیرجند تاکید نمود.

املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی گردد

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، یزدان شناس عضو شورای اسلامی شهر بیرجند در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شهرداری املاک بسیاری در نقاط مختلف شهر دارد، گفت: نسبت به خیلی از این املاک اطلاعات درستی در دسترس نیست که ضرورت دارد ممیزی کاملی در این باره انجام گردد.

وی با بیان اینکه این مهم در افزایش عایدی پایدار شهرداری تأثیر گذار خواهد بود، اضافه نمود: در شورای دوره پنجم هم این تقاضا مطرح شد، اما ممیزی املاک شهرداری به طور ناقص انجام شد.

یزدان شناس بعلاوه در ادامه اظهار کرد: در زمان تدوین دفترچه بهای خدمات شهرداری به علت اینکه دیگر دستگاه ها آن را مبنای خدمات خود قرار می دهند، هجمه ای علیه شورا به راه می افتاد که شورا با اقدام به موقع از انجام این کار جلوگیری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: دستگاه های دیگر نباید خدمات خود را بر مبنای دفترچه بهای خدمات شهرداری ارائه نمایند بلکه برای باید خودشان در این مورد تصمیم بگیرند.

برترین شهردار بیرجند هم در زمینه ممیزی املاک شهرداری اظهار کرد: آمادگی کامل برای انجام این کار را داریم، اما با مبلغ یک میلیارد تومانی که شورا برای ممیزی املاک شهرداری در بودجه سال 1400 در نظر گرفته است، امکان انجام کامل آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ممیزی کامل املاک شهرداری را انجام دهیم باید مبلغ بیشتری در نظر گرفته گردد.

برترین بعلاوه در مورد بهای خدمات شهرداری هم گفت: نباید افزایش بهای خدمات شهرداری برای همه نقاط شهر یکسان باشد بلکه این افزایش با توجه به شرایط هر منطقه باید تعیین گردد.

شبانه روزی شدن مرکز فوریت های اجتماعی

وی در ادامه از شبانه روزی شدن مرکز فوریت های اجتماعی شهرداری بیرجند اطلاع داد و اضافه نمود: از اول آذر این مرکز شبانه روزی شده است و مأموران نیروی انتظامی هم در این مکان حضور دارند.

برترین ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر پرسنل آقا در این مرکز حضور دارند و شهروندانی که شب جایی برای اسکان ندارند، می توانند به این مرکز مراجعه نمایند تا در حد امکانات موجود به آن ها خدمات ارائه گردد.

شهردار بیرجند از خیرین هم در خواست کرد به شهرداری برای تهیه پوشاک و مواد غذایی یاری نمایند.

به گفته وی بعلاوه سید محمود حسینی به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری معرفی شده است.

انتهای پیغام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1993

به "املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید