امکان تهیه ویزا به صورت آنلاین از خبرنگاران فراهم شد

به گزارش مجله اینمن، برای سفر به بیشتر مقاصد خارجی، گرفتن ویزا پیش از سفر لازم است. این فرآیند برای بعضی مقاصد، پیچیده است و طی کردن آن احتیاج به مشاوره تخصصی و یاری افراد متخصص دارد. به همین دلیل، اخیرا شرکت سفرهای خبرنگاران امکان تهیه آنلاین ویزا را به وسیله وب سایتش فراهم نموده است.

امکان تهیه ویزا به صورت آنلاین از خبرنگاران فراهم شد

در سالیان گذشته، مراجعه به سفارت یا کنسولگری کشور مقصد، تنها راه درخواست ویزا بود. مدتی بعد، آژانس ها و مراکز مخصوص اخذ ویزا امکاناتی عرضه کردند که فرآیند را کمی تسهیل می کرد. هرچند در این میان، دشواری ها باعث شده تا طبق نظرسنجی ها، اخذ ویزا به یکی از اصلی ترین خواسته های کاربران در خبرنگاران تبدیل گردد.

مجید حسینی نژاد، بنیان گذار و مدیرعامل خبرنگاران در این رابطه گفت: بر اساس سنجش هایی که از مشتریانمان داشتیم، فرآیند مشاوره و اخذ ویزا، یکی از مهم ترین نیازمندی ها و دغدغه مسافران پرواز خارجی شناخته شد. به همین دلیل ایجاد محصول ویزا را با توجه به رسالت خبرنگاران یعنی توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر در اولویت های خود قرار دادیم. از امروز با مطلع کردن مسافرین از تمامی شرایط اخذ ویزا در کشورهای مختلف و تحلیل احتمال پیروزیت آنها، به کامل کردن بخش بزرگی از تجربه سفر جامعه یاری خواهد شد.

وی اضافه نمود: این محصول با صدور آنلاین ویزای دبی، آغاز به کار کرد؛ با ویزای تایلند ادامه داد و در قدم های بعدی، امکان اخذ ویزای منطقه ها دیگر نیز به خدمات سازمان اضافه خواهد شد. خوشحالیم که تجربه پیروز ما در اخذ ویزا برای مشتریان حضوری خبرنگاران ، می تواند خیال مردم را از وجود بستری معتبر و کم ریسک برای اخذ ویزا راحت کند. در این راه مشاوره مستمر نقشی کلیدی ایفا خواهد نمود.

با رجوع به وب سایت خبرنگاران ، سفارش صدور ویزا شامل مراحل زیر است:

1- مراجعه به صفحه مربوط به ثبت سفارش ویزا

2-انتخاب نوع ویزای موردنظر

3-وارد کردن اطلاعاتی همانند تعداد دفعات ورود، مدت زمان اقامت و نام مسافران.

بعلاوه کاربران بعدازاین مراحل، می توانند در صورت تمایل، درخواست مشاوره خود را در وب سایت ثبت نمایند. این در حالی است که امکان مشاهده شرایط سفارش در تمامی مراحل وجود خواهد داشت.

منبع: علی بابا
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2367

به "امکان تهیه ویزا به صورت آنلاین از خبرنگاران فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تهیه ویزا به صورت آنلاین از خبرنگاران فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید