تور هلند: اپل از دستور رگولاتور هلندی پیروی کرد

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به عبارت دیگر اپل از دستور رگولاتور بازار این کشور پیروی نموده است. اداره مصرف کنندگان و بازارهای هلند در 24 دسامبر 2021 میلادی خاطرنشان کرد اپل با ملزم کردن توسعه دهندگان اپلیکیشن های دوست یابی به استفاده از سیستم پرداختش، از موقعیت خود در بازار سوءاستفاده نموده است. درهمین راستا باید این فرایند را تغییر دهد یا با جریمه ای کلان روبرو گردد.

تور هلند: اپل از دستور رگولاتور هلندی پیروی کرد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

تحمیل سیستم پرداخت اپل به توسعه دهندگان اپلیکیشن و دریافت کمیسیون 15تا30 درصدی از فروش محصولات دیجیتال زیر ذره بین دولت های مختلف قرار گرفته است اما رای صادر شده در هلند فقط در این کشور اجرا می گردد و فقط مختص اپلیکیشن های دوست یابی است.

اپل در پستی در وبلاگ توسعه دهندگان خود اعلام نمود که از تصمیم رگولاتور هلند پیروی می نماید و 2 گزینه اختیاری نو را منحصراً برای برنامه های دوستیابی در اپ استور هلند اعمال می نماید. به این ترتیب گزینه های پرداخت اضافی برای کاربران ارائه می گردد.

با این وجود شرکت آمریکایی اشاره نمود توسعه دهندگان اپلیکیشن ملزم به استفاده از ابزارهای غیر اپل نیستند و هشدار داد که نمی تواند ایمنی یا بازپرداخت وجه در خارج از سیستم خود را تضمین کند زیرا مستقیما از آنها مطلع نیست.

البته اپل خواهان تنونظر تصمیم رگولاتور هلند است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2026

به "تور هلند: اپل از دستور رگولاتور هلندی پیروی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: اپل از دستور رگولاتور هلندی پیروی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید