ایرانی ها در عکس های برتر فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال در انتها سال 2019 میلادی 9 عکس را به عنوان برترین تصاویر این رشته ورزشی معرفی کرد که دو عکس از آن ها به بازیکنان ایرانی تعلق دارد.

ایرانی ها در عکس های برتر فدراسیون جهانی والیبال

در نخستین عکس، تصویر محمدرضا حضرت پور لیبروی تیم ملی والیبال ایران در سالن غدیر پس از پیروزی ایران بر روسیه در لیگ ملت های والیبال دیده می گردد که این مسابقه 26 خردادماه امسال در ارومیه برگزار گردید.

دومین عکس مربوط به تیم والیبال جوانان زیر 21 سال ایران است که با شکست سه بر دو ایتالیا به مقام قهرمانی دنیا در منامنه پایتخت بحرین دست یافت و ملی پوشان جوان در حال سجده پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

عکس عثمانی خوانتوارینا از تیم لوبه ایتالیا در رقابت های قهرمانی باشگاه های دنیا و تصویر کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان در جام دنیای 2019 ژاپن از دیگر تصاویر برتر سال 2019 از نظر فدراسیون دنیای والیبال است.

همچنین کتاب الکترونیکی - تصویری سال 2019 فدراسیون دنیای والیبال در 116 صفحه بر روی سایت این فدراسیون قرار گرفته که در صفحه 6 و 7، عکس سیدمحمد موسوی مدافع تیم ملی والیبال ایران و در صفحه 103 آن، تصویر تیم والیبال جوانان ایران پس از قهرمانی دنیا دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 718

به "ایرانی ها در عکس های برتر فدراسیون جهانی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها در عکس های برتر فدراسیون جهانی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید