تحلیل فضای استارت آپی ایران در سال 98 منتشر شد

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) با انتشار گزارشی تحلیلی با عنوان فضای استارت آپی ایران، زیست بوم فضای استارتاپی کشور در سال 98 را مورد آنالیز قرار داد.

تحلیل فضای استارت آپی ایران در سال 98 منتشر شد

این گزارش شامل نتایج پژوهشی درباره شرایط فعلی استارت آپ ها، چالش ها و مسائل مربوط به آن ها است که شرایط کنونی کسب وکارهای نوپای ایران را ترسیم می نماید.

داده های آماری مختلفی در این گزارش وجود دارد که به وسیله پرسشنامه ای که استارت آپ ها به صورت آنلاین به آن پاسخ داده اند ، جمع آوری شده است.

استارت آپ ها در این پرسشنامه علاوه بر پاسخ به سوالات پایه برای معرفی استارت آپ خود، به سوالاتی مانند روش های تامین اقتصادی، بازارها، انتظار آن ها از دولت و تعامل آن ها با شرکت های خصوصی بزرگ نیز پاسخ داده اند.

در این پژوهش، 347 استارت آپ شرکت کننده در نمایشگاه الکام استارز 98 به 44 سوال این پرسش نامه پاسخ داده اند و نتایج آن پس از تحلیل در قالب اینفوگرافیک ارائه شده است.

با توجه به اهمیت الکام استارز به عنوان بزرگترین گردهمایی استارت آپ ها در ایران، آمار و خروجی این رویداد از اهمیت زیادی برخوردار است و نتایج این پژوهش می تواند به واقعیت زیست بوم استارت آپی ایران بسیار نزدیک باشد.

پرسشنامه این پژوهش و اطلاعات آماری آن نیز به گونه ای تنظیم شده که منبع مناسبی برای تحلیل و آنالیز اکوسیستم استارت آپی ایران باشد و به تمامی فعالان حوزه یاری کند تا از سمت و سوی اکوسیستم استارت آپی ایران و نیازهای آن باخبر شوند.

جامعه هدف این گزارش، نهادهای تصمیم گیری و سازمان های مرتبط با کسب وکارهای نوپا، دانشگاه های فعال در حوزه کارآفرینی و نوآوری و سایر علاقه مندان و ذی نفعان زیست بوم کسب وکارهای نوپا است.

گزارش تحلیل فضای استارت آپی ایران در این نشانی آمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 702

به "تحلیل فضای استارت آپی ایران در سال 98 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل فضای استارت آپی ایران در سال 98 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید