تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K40 منتشر شد

به گزارش مجله اینمن، شیائومی قرار است در آینده ای نزدیک از پرچم داران سری ردمی K40 رونمایی کند. تا به این لحظه خبرهای زیادی در رابطه با این گوشی ها منتشر نشده اما به تازگی شاهد انتشار تصاویری از شیائومی ردمی K40 هستیم که شکل ظاهری این محصول را به نمایش می گذارد.

تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K40 منتشر شد

پرچم دارهای سری ردمی K یکی از بهترین گوشی های شیائومی به حساب می آیند که به اعتقاد بسیاری از کاربران، به عنوان قاتلین پرچم دارهای گران قیمت دیگر شرکت ها شناخته می شوند. چرا که هم قیمت مناسبی دارند هم از قدرت سخت افزاری بالایی بهره می برند. گوشی های سری ردمی K20 و K30 به خوبی ثابت کردند کاربران تا چه اندازه به این محصولات علاقه مند هستند و به همین خاطر غول چینی تصمیم گرفت نسخه بعدی آن ها را هم تولید کند.

سری بعدی پرچم دارهای این شرکت از خانواده K، ردمی K40 نام داشته و امروز تصاویری از مدل استاندارد آن منتشر شد که به لطف آن می توانیم محصول دلخواه را از تمامی زوایا مشاهده کنیم. البته گوشی درون یک قاب محافظ واقع شده است ولی می توانیم تا حدودی از شکل ظاهری نمای پشت و جلوی آن مطلع شویم.

  • توضیحات مدیرعامل ردمی در رابطه با برنامه های این شرکت برای آینده

این طور که به نظر می رسد، ردمی K40 از نمایشگری نسبتا بزرگ با حفره ای در مرکز آن برای تعبیه دوربین سلفی بهره می برد اما به خاطر وجود قاب محافظ، نمی توانیم از میزان حواشی این نمایشگر مطلع شویم. اما ماژول پنل پشتی شکل کاملا متفاوتی را به خود گرفته و اکنون در سمت چپ تعبیه شده.

درون این ماژول، چهار دوربین قرار گرفته که به نظر می رسد شامل دوربین اصلی، فوق عریض و دو سنسور معمولی می شوند. چون این گوشی مدل استاندارد است و نباید انتظار داشته باشیم دوربین های بیشتری داشته باشد. فعلا در رابطه با اندازه این سنسورها و کیفیت آن ها در ثبت تصاویر خبری در اختیار نداریم.

از مزیت های ردمی K40 به عنوان محصولی که توانایی یک پرچم دار را دارد، می توان به پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری اشاره کرد که این روزها در هیچ گوشی پرچم داری دیده نمی شود. فعلا در رابطه با قیمت، مشخصات فنی، تاریخ رونمایی و یا عرضه این گوشی ها هیچ اطلاعاتی در اختیار نداریم اما اگر زمان بندی قبلی شیائومی در رابطه با این گوشی ها هم صدق کند، باید نیمه اول سال جاری منتظر رونمایی از آن ها باشیم.

  • ارزان ترین گوشی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی به زودی راهی بازار می شود

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1404

به "تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K40 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K40 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید