تصمیم مسی پاریسی ها را شوکه کرد!

به گزارش مجله اینمن، لیونل مسی همچنان از تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن امتناع نموده و به نظر می رسد عزم او برای جدایی از این تیم جدی تر از تصمیمش برای ماندن در پاریس است.

تصمیم مسی پاریسی ها را شوکه کرد!

مدیران پاری سن ژرمن در چند هفته اخیر بار ها در پاسخ به سؤالات رسانه ها این پیغام را مخابره نموده اند که خیالشان بابت تمدید قرارداد لیونل مسی راحت است و امضای او پای تمدید دست کم یک ساله را قطعی می دانند.

اما با وجود تاکید های پاریسی ها تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد ستاره بزرگ آرژانتینی نیست و کم کم حدس هایی درباره تردید لئو نسبت به تمدید قراردادش با پی اس جی مطرح می گردد. یک رسانه فرانسوی در گزارشی مدعی شد به اخباری دست یافته که نشان می دهد مسی حالا تمایل کمی برای تمدید دارد و ترجیح می دهد سال جاری، تابستان، پاریس را ترک کند.

فوت مرکاتو در گزارش خود مدعی است با اینکه پاریسی ها همچنان با تمام قوا برای راضی کردن ستاره آرژانتینی کوشش می نمایند، اما مسی در حال حاضر چندان تمایلی به مذاکره نشان نمی دهد و به نظر می رسد این مسئله فعلا اولویت اول او نیست.

این گزارش مدعی است آینده مسی ظرف سه تا چهار ماه آینده معین خواهد شد. فوت مرکاتو می گوید پاریسی ها هم با توجه به آغاز دوباره چمپیونزلیگ به این نتیجه رسیده اند که برای از بین نرفتن تمرکز لئو مسی فعلا به او فشار نیاورند. مدیران پی اس جی معتقدند بعد از مشخص تکلیفشان در لیگ قهرمانان می توان پروند مسی را به خاتمه رساند.

منبع: ورزش3

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2237

به "تصمیم مسی پاریسی ها را شوکه کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مسی پاریسی ها را شوکه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید