تماشا کنید؛ پارک ملی جنگلی ژانگجیاجی در چین

به گزارش مجله اینمن، پارک ملی ژانگجیاجی یکی از زیباترین پارک های ملی چین با مناظری بسیار زیبا، تفریحات هیجان انگیز و هزاران ستون سنگی مرتفع است.

تماشا کنید؛ پارک ملی جنگلی ژانگجیاجی در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اگر فیلم آواتار را تماشا نموده باشید، حتما از دیدن ستون های صخره ای مرتفع که در فیلم تحت عنوان کوهستان هَلِلویِه (Avatar Hallelujah Mountain) شگفت زده شده اید. حتما تصور می کنید که این ستون های صخره ای تنها با استفاده از جلوه های ویژه ایجاد شده اند و وجود خارجی ندارند؛ اما باید این مژده را به شما بدهیم که می توانید این ستون های صخره ای را در دنیای واقعی و در پارک ملی ژانگجیاجی چین نیز از نزدیک مشاهده کنید.

ژانگجیاجی که در منطقه زیبای ولینگ یانگ در 270 کیلومتری از شهر چانگشا، مرکز استان هونان چین در میان جنگل های انبوه واقع شده، هزاران ستون سنگی را در خود جای داده که ارتفاع بعضی از به چند صد متر می رسد و شاخص ترین ویژگی جغرافیایی این پارک هستند.

این پارک ملی بهترین پارک ملی جنگلی چین و جزو زیباترین جاذبه های گردشگری طبیعی این کشور بوده و طبیعتی مثال زدنی و منحصر به فرد با حیات وحش و رود و آبشارهای وصف ناپذیر دارد. از شاخص ترین جاذبه های این پارک ملی می توان به آسانسور بیلانگ (Bailong Elevator) اشاره نمود که مرتفع ترین آسانسور دنیا در فضای باز با ارتفاع 326 بوده و سه طرف آن از شیشه ساخته است. ضمناً طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای دنیا با طول 430 متر و ارتفاع 300 متر یعنی پل شیشه ای ژانگجیاجی (Zhangjiajie Glass Bridge) و طولانی ترین تله کابین دنیا به طول 7455 متر نیز در این پارک ملی ایجاد شده است.

پارک ملی ژانگجیاجی در سال 1992 در فهرست میراث دنیای یونسکو ثبت شد و در سال 2004 هم به عنوان بزرگ ترین ژئوپارک دنیای معرفی گردید. در ادامه شما را به تماشای ویدیویی جذاب از این پارک ملی که با استفاده از پهپاد ضبط شده است، دعوت می کنیم.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 528

به "تماشا کنید؛ پارک ملی جنگلی ژانگجیاجی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا کنید؛ پارک ملی جنگلی ژانگجیاجی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید