شرح رئیس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و آنالیز تقویم رقابت های قهرمانی دانشجویان دنیا و جام دنیای دانشگاهی 2022 فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) جلسه آنلاین مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی به مدت دو روز برگزار گردید.

شرح رئیس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی در این جلسه گفت: سیاست فدراسیون برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی با توجه به توانمندی آنها و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی و نیروی انسانی متخصص در بخش ها واستان ها بعضی از اعزام های برون مرزی به آنها واگذار می گردد.

وی تاکید نمود: برای مشارکت هرچه بیشتر بخش ها و هیات ها در برنامه های فدراسیون هر بخش و یا استانی که متقاضی وتوانایی اعزام رشته ای را داشته باشد پس از آنالیز های لازم به آنها واگذار خواهد شد و فدراسیون هم هماهنگی و پشتیبانی های لازم را انجام خواهد داد.

بشیریان ادامه داد: واگذاری اعزام تیم های ورزشی به استان ها علاوه بر اینکه مسابقات دانشجویی رونق پیدا می نماید ، انسجام وتقویت ساختار بخش های مختلف در استان ها را در بر خواهد داشت و مسابقات دانشگاهی نیز با انگیزه بیشتری برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون دانشگاهی یاد آور شدند رویکرد تازه فیزو توسعه فعالیت های به وسیله دانشگاه ها است که بصورت جام جهانی در سال 2022 میلادی در رشته های هندبال، پاور لیفتینگ، فین سویمینگ و ورزش های رقابتی (ووشو، کشتی آزادوفرنگی، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار خواهند شد که در این خصوص دانشگاه ها محور اصلی می باشند.

در ادامه حاضران در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد تا مدیران کل تربیت بدنی بخش ها و روسای هیات ها ضمن آنالیز تقویم اگر آمادگی اعزام رشته ای را دارند را به فدراسیون اعلام نمایند تا هماهنگی های لازم با فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاه ها FISU وکمیته های برگزاری مسابقات در کشورهای مختلف انجام گردد.

مسابقات جهانی در سال 2022 در رشته های اسکی جهت یابی، صحرا نوردی، اسکواش، صخره نوردی، فوتسال، گلف، جهت یابی، کانو، سه گانه، شطرنج و پنج گانه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1955

به "شرح رئیس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رئیس فدراسیون دانشگاهی درباره اعزام های جهانی و آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید