دهقان: برای نقاط ضعف و قوت پدیده خراسان برنامه خاصی داریم

به گزارش مجله اینمن، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم پدیده خراسان علیرغم اینکه برای ما قابل احترام است اما برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم.

دهقان: برای نقاط ضعف و قوت پدیده خراسان برنامه خاصی داریم

به گزارش خبرنگاران از اراک، علی دهقان، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم پدیده خراسان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر گفت: عید سعید فطر را به هم میهنان عزیزم تبریک می گویم. خوش آمد مخصوص برای تیم پدیده خراسان دارم و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

وی بیان نمود: تیم ما از همه لحاظ در شرایط خوبی را به سر می برد. 6 بازیکن کرونایی تیم در چند روز اخیر به مجموعه اضافه شدند که با صلاحدید آقای منصوریان و کادر فنی در زمان احتیاج از آنها استفاده می گردد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان نمود: تیم پدیده خراسان علیرغم اینکه برای ما قابل احترام است اما برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم.

دهقان ادامه داد: کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف و در نهایت زیرکی را به بازیکنان تیم خود گوشزد نموده ایم. بررسی خوبی از تیم پدیده خراسان داشته ایم و امیدوارم که فردا علیرغم ارائه یک بازی جوانمردانه 3 امتیاز را به طرفداران خود هدیه کنیم. امیدوارم این اولین سه امتیاز سال 1400 ما باشد و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی اظهار داشت: غایب خاصی نداریم هرچند 6 بازیکن ما برگشته اند ولی 2 تا 3 نفر درگیر کرونا هستند اما خوشبختانه جایگزین های مناسبی برای آنان داریم. فردا کسانی که به کار گرفته می شوند که وظایف خود را به نحو احسن اجرا نمایند و انشاءالله یک بازی خوبی و قابل قبولی را ببینیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مطرح کرد: امیدوارم ملاقات فردا یک بازی خوب، جوانمردانه و به دور از حاشیه باشد و عیدی خوبی را به طرفداران آلومینیوم تقدیم کنیم.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1658

به "دهقان: برای نقاط ضعف و قوت پدیده خراسان برنامه خاصی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقان: برای نقاط ضعف و قوت پدیده خراسان برنامه خاصی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید