دیدنی های تله کابین رامسر ، بام سبز رامسر (روف گاردن)

به گزارش مجله اینمن، در مقاله دسترسی به تله کابین رامسر آمده که مجتمع تفریحی و گردشگری شهر سرسبز و زیبای رامسر خدمات اقامتی و تفریح بسیار گوناگونی را برای مردمی که به آنجا سفر می نمایند، فراهم نموده است. این شهر زیبا در استان خوش آب و هوای مازندران واقع شده است. نمونه ای از این خدمات تفریحی و تفریح تله کابین شهر رامسر می باشد که دارای سه قسمت ساحلی، بام رامسر و کوهپایه ای است. در مقاله تاریخچه تله کابین رامسر ما دیدنی های تله کابین رامسر را به صورت مجزا مورد آنالیز قرار می دهیم.

دیدنی های تله کابین رامسر ، بام سبز رامسر (روف گاردن)

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

قسمت ساحلی تله کابین شهر رامسر

در این قسمت در تماشای های تله کابین رامسر امکاناتی برای مسافران فراهم شده تا از سفر خود به آنجا حداکثر لذت را ببرند به طور مثال در این بخش پارکینگ بزرگ، فروشگاه های لباس، رستوران ها وجود دارد که مسافران می توانند به آن ها مراجعه نموده و لوازم مورد احتیاج خود را تهیه کنند و بعلاوه می توانند در رستوران هایی که در این بخش وجود دارد غذاهای محلی این خطه از سرسبز و دوست داشتی را سفارش دهند و نوش جان کنند. بازدید کنندگان می توانند در بخش ساحلی تله کابین رامسر از صنایع دستی و محلی که مردم روستاهای اطراف تهیه می کنند در صورتی که علاقمند باشند، خریداری کنند و به عنوان سوغاتی به شهر خود ببرند. برای افرادی که قصد برگزاری مراسم و مجالس عروسی دارند یک تالار بزرگ و مجهز در اینجا وجود دارد. در بخش ساحلی خدمات و امکاناتی برای مسافرانی که قصد تفریح در دریا را هم دارند فراهم شده است. اگر قصد داشته باشید که از بخش ساحلی تله کابین رامسر به بخش کوهپایه ای آن بروید. دو راه در مقابل شما وجود دارد:

1- زیر گذر که امکان استفاده از آن با پای پیاده یا وسیله نقلیه وجود دارد.

2- پل روگذر که کمربندی از زیر آن رد شده است.

برای مسافرانی که قصد تماشا ارتفاعات این منطقه را دارند کابین هایی طراحی شده که می توانند از طریق آن از طبیعت زیبا و سرسبز شهر رامسر تماشا کنند.

قسمت کوهپایه ای تله کابین رامسر

ورودی این بخش از سمت گیلان می باشد. در این قسمت امکانات تفریحی و تفریح بیشتری برای مسافران فراهم شده مانند کلوپ دریایی، جت اسکی، آب نما، آب، آتش، آلاچیق های کار ساحل. بزرگترین شهر بازی در شمال کشورمان در این شهر وجود دارد که مساحتش به چیزی نزدیک به دو هکتار در تاریخچه تله کابین رامسر می رسد.

رستوران های بخش ساحلی تله کابین رامسر

در این قسمت هم رستوران هایی وجود دارد، نمونه ای از این رستوران ها رستوران سنتی تله بام است که در ادامه می خواهیم به معرفی آن بپردازیم. از جمله ویژگی های رستوران سنتی تله بام، غذاهای سنتی، فرهنگی و سالادهای متنوع می باشد که مسافران می توانند آن ها را در آلاچیق های تابستانی و زمستانی میل کنند و از چشم انداز های زیبای اطراف خود لذت ببرند. رستوران دیگری که قصد معرفی آن را داریم رستوران ایل میلی می باشد که این رستوران رستوران بسیار بزرگی بوده و گنجایش ظرفیتی نزدیک به 2000 نفر را دارد که در ساختمان بام سبز رامسر و در طبقه پنجم آن قرار گرفته است. در طبقه دوم و سوم ساختمان بام رامسر تالار و رستوران رامسر واقع شده است. این مجموعه ظرفیت محدودتری دارد به طوری که امکان پذیرایی جشن ها و مهمانی هایی با ظرفیت 400 نفر را دارا است و در رستوران آن می توانید از امکاناتی نظیر پخش موسیقی زنده، غذاهای متنوع و نورپردازی های زیبای آن بهره مند شوید. تعدادی کافی شاپ و فست فود در قسمت های مختلف بام رامسر وجود دارد.

بام رامسر (تله کابین رامسر)

برای استفاده از تله کابین رامسر مسافران ابتدا بلیتی را تهیه و بعد به بام رامسر می روند در این صورت می توانند سوار کابین های تله کابین شوند و از سفر با آن لذت ببرند. از دیگر جاذبه های بام رامسر گرفتن عکس با لباس های محلی می باشد که مسافران و گردشگران می توانند لباس محلی این منطقه را بپوشند و عکس یادگاری بگیرند. زیبایی بام رامسر به دلیل قرارگیری در ارتفاعات کوهستانی دو چندان شده و داری آب و هوایی ییلاقی در تاریخچه تله کابین رامسر می باشد.

هتل بام شهر رامسر

در نقاط مختلف این منطقه هتل هایی برای اقامت مسافران و گردشگران وجود دارد که معماری بسیار زیبایی دارند و در فصل های بهار و تابستان مسافران زیادی را به خود جذب می نماید و این هتل ها به جهت اینکه دارای منظره ها سرسبز و زیبایی در اطراف خود هستند و در طبیعتی بکر و مثال زدنی با توجه به فضای طبیعی و زیست بوم منطقه درست شده، می توانند شبی به یاد ماندنی را برای همه مسافران رقم بزنند. تله کابین رامسر از طریق بخش خصوصی ایجاد شده و از جمله طرح های مصوب این مجموعه می باشد که از سواحل دریای خزر تا ارتفاعات کوهستانی را در برگرفته و طولی حدود 2 کیلومتر دارد. این تله کابین با دارا بودن 50 کابین می تواند چیزی در حدود 450 نفر را در طول یک ساعت جا به جا کند. مسئولین این تله کابین ادعا می کنند که روزانه بین ایستگاه اول و دوم چیزی در حدود 4000 نفر جابه جا می شوند که آمار قابل تاملی در زمان دسترسی به تله کابین رامسر است.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2214

به "دیدنی های تله کابین رامسر ، بام سبز رامسر (روف گاردن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های تله کابین رامسر ، بام سبز رامسر (روف گاردن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید