راهنمای دریافت اینترنت رایگان اپراتورهای موبایل به مناسبت دهه فجر

به گزارش مجله اینمن، سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، بسته های اینترنت رایگان و تخفیفی برای کاربران خود در نظر گرفتند.

راهنمای دریافت اینترنت رایگان اپراتورهای موبایل به مناسبت دهه فجر

البته، مانند همیشه اپراتورهای موبایل خسیس و دست بسته هستند و آفرهای زیاد یا هیجان انگیزی به کاربران خود نمی دهند اما گاهی اوقات همین یک یا دو گیگابایت اینترنت رایگان یا چند هزار تومان ارزان تر می تواند دل خوشی باشد.

با هم آفرهای اینترنت رایگان اپراتورها به مناسبت دهه فجر را بررسی می کنیم:

همراه اول

همراه اول یک بسته 3 گیگابایتی رایگان با ترافیک داخلی برای مشترکان خود در نظر گرفته است. مهلت فعال سازی و استفاده از این بسته، یک شنبه 12 بهمن ماه تا ساعت 24 روز 22 بهمن ماه است.

توجه کنید که این بسته برای استفاده از سایت ها و ترافیک اینترنت داخل کشور است و اگر به سایت های خارجی یا ترافیک بین الملل وصل شوید؛ از حجم بسته کسر نخواهد شد.

برای فعال سازی این بسته کد دستوری #67*100* را شماره گیری کنید.

رایتل

این اپراتور یک بسته 5 گیگابایت اینترنت 5 روزه به همراه 50 دقیقه مکالمه غیر رایتلی برای مشترکان خود در نظر گرفته است. برای فعال سازی این بسته باید کد دستوری #225* را بگیرید یا به اپلیکیشن رایتل من مراجعه کنید.

قیمت این بسته 15 هزار تومان است و باید هرچه زودتر آن را فعال کنید.

ایرانسل

ایرانسل به شکلی متفاوت می خواهد به مشترکان خود جایزه بدهد. ایرانسل یک بسته 24 گیگابایتی رایگان یک روزه برای دهه فجر در نظر گرفته است.

این اپراتور می گوید در فاصله 12 تا 22 بهمن 1399، تکان شگفت انگیز ایرانسل من هر روز به 100 کاربر 42 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد! در نتیجه 1100 کاربر ایرانسلی این هدیه را دریافت خواهند کرد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با رفتن به بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من و تکان دادن گوشی همراهشان، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 42 گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته 24 ساعت پس از فعال سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. تکان شگفت انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی است.

ایرانسل می گوید مشترکان می توانند با این بسته 24 گیگابایتی یک روزه هر چیزی دوست دارند دانلود کنند.

ایرانسل طی یک سال پیروز شده 2100 سایت جدید تلفن همراه به شبکه خود اضافه کند تا جوابگوی افزایش ترافیک کاربران در این مدت باشد….

همراه اول گفت طی یک سال بیش از 1300 سایت لوکیشن در سراسر کشور نصب کرده است. این اپراتور از آذر ماه سال گذشته…

ایرانسل از ثبت یک رکورد جدید مصرف دیتای روزانه در ایران خبر داد. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، با بررسی رفتار مصرف مشترکان شبکه…

هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل مدعی هستند بیشترین مصرف اینترنت روزانه را توسط مشترکان دارند. به زبان دیگر، کاربران این اپراتورها بیشترین دیتا…

مدتی است که اپراتورهای مخابراتی مانند ایرانسل و مبین نت؛ سرویس اینترنتی جدیدی به نام TD-LTE را عرضه می کنند و هر روز بر شهرها و مناطق…

امروز دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر از شکسته شدن رکورد سرعت اینترنت 5G در ایران داد. در…

از دیروز برخی کاربران اینترنت گزارش دادند بسته های اینترنت نامحدود شبانه همراه اول و ایرانسل حذف شدند و فقط یک الی دو بسته باقی مانده…

با وجودی که آگاهی مردم نسبت به اینترنت موبایل و مودم ها نسبت به سال های گذشته؛ بسیار بهتر شده و افزایش یافته است؛ ولی باز هم…

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1487

به "راهنمای دریافت اینترنت رایگان اپراتورهای موبایل به مناسبت دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای دریافت اینترنت رایگان اپراتورهای موبایل به مناسبت دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید