ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اشنویه افتتاح شد

به گزارش مجله اینمن، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشنویه گفت: ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اشنویه افتتاح شد.

ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اشنویه افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، روناک تاسا، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشنویه بااعلام این خبر اظهار کرد: ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اشنویه با حضور ورزشکاران بین المللی، مسوولان ادارات و حضور پر شور مردم شهرستان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: نوروزگاه سال جاری در محل کمپ عین الروم از 11تا 14 دهم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

وی نصب سیاه چادر، غرفه های صنایع دستی، غذاهای محلی، بازی های بومی محلی، موسیقی سنتی و چندین برنامه جانبی دیگر را جز برنامه های نوروزگاه مطرح کرد.

تاسا با بیان اینکه اشنویه شهری کوچک با طبیعتی بکر و زیبا است، اضافه کرد: مهمترین مقاصد گردشگری این شهرستان شامل چشمه عین الروم، جنگل میرآباد، پارک جنگلی قلاتوک، روستاهای گلاز و چهل آسیاب، کوهستان مرزی کیله شین، منطقه تاله جار، بیمضرته و زیارتگاه شیخ رش و شیخ محمد هنگان بوده که آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

این مقام مسوول توضیح داد: این شهر با رودخانه ها و کوه های بزرگ احاطه شده و باغ های دلکش و مطبوع آن پر از سبزه و گل و میوه های مانند گیلاس توجه زیاد مسافران را به خود جلب نموده و به همین دلیل اشنویه پایتخت گیلاس ایران شناخته شده است.

تاسا مطرح کرد: یک واحد اقامتگاه بوم گردی در روستای بالاگیر که در ایام نوروز بصورت رایگان جهت اسکان در اختیار مسافران نوروزی خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 276

به "ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اشنویه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اشنویه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید