آغاز مقتدرانه بروکلین نتس برابر گلدن استیت، شکست لس آنجلس لیکرز مقابل لس آنجلس کلیپرز در آغاز فصل جدید NBA

به گزارش مجله اینمن، خبرگزاری خبرنگاران- اولین بازی فصل 2020/21 لیگ NBA با پیروزی بروکلین نتس برابر گلدن استیت وریرز به پایان رسید.

آغاز مقتدرانه بروکلین نتس برابر گلدن استیت، شکست لس آنجلس لیکرز مقابل لس آنجلس کلیپرز در آغاز فصل جدید NBA

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های بسکتبال ان بی ای و در نخسین دیدار از فصل جدید این رقابت ها، تیم های بروکلین نتس و گلدن استیت وریرز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 125-99 به سود بروکلین به پایان رسید. بروکلین نتس کوارتر نخست را طوفانی شروع کرد و با درخشش کایری اروینگ و کوین دورنت توانست اختلاف امتیازی خوبی ایجاد کند . کایری اروینگ در این کوارتر پیروز به کسب 17 امتیاز شد. پوت بک زیبای سرژ کلی اوبرو یکی از زیبا ترین صحنه های این دیدار بود. این کوارتر با نتیجه 40-25 به سود نتس به پایان رسید.با شروع کوارتر دوم، کریس لورت که از اواخر کوارتر نخست موتور امتیاز گیری اش روشن شده بود ، نمایش درخشانی داشت و پیروز شد با امتیاز گیری های خود بروکلین را پیش بیندازد. در تیم گلدن استیت هم استفن کری و جیمز وایزمن، شروع به امتیاز گیری کرده بودند و نمایش درخشانی را از خود ا ائه دادند. این کوارتر با نتیجه 23-20 به سود بروکلین به پایان رسید. کایری اروینگ تا پایان این کوارتر پیروز به کسب 24 امتیاز شده بود و استفن کری هم 16 امتیاز بدست آورده بود.

اسپنسر دینویدی که در نیمه نخستی شب آرامی را سپری کرده بود با شروع نیمه دوم موتورش روشن شد و امتیازات زیادی را در شروع کوارتر برای بروکلین کسب کرد. نمایش درخشان کریس لورت و کوین دورانت در ادامه این کواتر سبب شد تا این کوارتر هم با نتیجه 36-26 به سود بروکلین به پایان برسد.با شروع کوا تر پایانی و با توجه به اختلاف امتیازی ایجاد شده،کوین دورانت، استفن کری و کایری اروینگ از زمین مسابقه خارج شدند. در نهایت در این کوارتر، گلدن استیت با نمایش خوب وایزمن توانست با نتیجه 28-26 پیروز شود. در تیم بروکلین، کایری ارویگ با 26، کوین دورانت با 22 و کریس لورت با 20 امتیاز، سهم زیادی در این پیروزی داشتند. در طرف مقابل هم استفن کری و وایزمن هم با کسب 20 و 19 امتیاز، بیشترین امتیاز را برای گلدن استیت گرفتند.

- در دومین مسابقه از فصل 2020/21 لیگ NBA، لس آنجلس لیکرز برابر لس آنجلس کلیپرز قرار گرفت که در پایان، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 109-116 برابر حریف قدرتمند خود باخت. در شبی که بازیکنان لس آنجلس لیکرز حلقه قهزمانی فصل قبل را دریافت کردند، رقیب همشهری این فرنچایز یعنی لس آنجلس کلیپرز نشان داد امسال هم برای کسب این حلقه ها عزم خود را جزم کرده است. در اولین بازی دو تیم در فصل 2020/21 لیگ NBA که در شب افتتاحیه فصل جدید رقم خورد، لس آنجلس کلیپرز با ارائه نمایشی برتر مقابل حریف به پیروزی رسید. در این دیدار، پال جرج با کسب 33 امتیاز و 6 ریباند ستاره زمین بود. از این 33 امتیاز، 26 امتیاز در نیمه دوم به دست آمد. جرج 13 از 18 شوت زد و پنج سه امتیازی پیروز هم داشت. کوای لنارد نیز با 26 امتیاز نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد. سرج ایباکا هم برای تیم جدیدش 15 امتیاز و 6 ریباند داشت. همچنین لو ویلیامز و ایویتسا زوباتس نیز هرکدام 11 امتیاز کسب کردند.

در ترکیب لس آنجلس لیکرز نیز لبران جیمز با 22 امتیاز، 5 ریباند و 5 اسیست بهترین بازیکن تیمش بود و آنتونی دیویس نیز 18 امتیاز و 7 ریباند داشت. لیکرز به علت راهیابی به فینال فصل قبل تنها 10 هفته تا شروع فصل جدید استراحت کرده بود که این کوتاهترین آف سیزن برای یک تیم در تاریخ لیگ محسوب می شود. به همین دلیل فرنک ووگل لبران را به 28 دقیقه و دیویس را هم به 31 دقیقه حضور در زمین محدود کرد. دنیس شرودر در اولین بازی خود برای لیکرز نمایش قابل قبولی داشت و با 14 امتیاز، 12 ریباند و 8 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد. دیگر بازیکن جدید تیم یعنی مانترزل هرل که فصل قبل برای کلیپرز بازی می کرد 17 امتیاز و 10 ریباند به نام خود ثبت کرد. کایل کوزما نیز با 15 امتیاز این مسابقه را تمام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1428

به "آغاز مقتدرانه بروکلین نتس برابر گلدن استیت، شکست لس آنجلس لیکرز مقابل لس آنجلس کلیپرز در آغاز فصل جدید NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مقتدرانه بروکلین نتس برابر گلدن استیت، شکست لس آنجلس لیکرز مقابل لس آنجلس کلیپرز در آغاز فصل جدید NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید