شیائومی می پد 5 با پشتیبانی از قلم 19 مرداد رونمایی می شود

به گزارش مجله اینمن، با توجه به تیزر رسمی که شیائومی به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد باید 19 مرداد (10 آگوست) شاهد رونمایی از تبلت می پد 5 با پشتیبانی از قلم باشیم.

شیائومی می پد 5 با پشتیبانی از قلم 19 مرداد رونمایی می شود

شیائومی مدت هاست که فعالیت خاصی در زمینه تولید تبلت هوشمند ندارد. اما از زمانی که شنیدیم این شرکت قصد دارد تبلتی را تحت نام می پد 5 راهی بازار کند مدت ها می گذرد و از آن پس تا به امروز فقط شاهد خبرها و شایعه های مختلف پیرامون آن بودیم. اما بالاخره تاریخ رونمایی از این محصول هم اعلام شد؛ آن هم به صورت رسمی و از طریق خود شیائومی.

شیائومی البته جز تاریخ رونمایی، در رابطه با مشخصات فنی و قابلیت های این محصول خبرهای زیادی را منتشر نکرده است. بنابراین نمی توانیم ادعا کنیم آنچه که پیرامون می پد 5 می دانیم قطعا درست هستند اما معمولا می توان به آن ها اعتماد کرد. ناگفته نماند تیزری که به تازگی شیائومی از این محصول منتشر کرد، نشان می دهد می پد 5 از قلم هم پشتیبانی می کند که آیا این قلم درون جعبه به همراه محصول عرضه می شود یا خیر. بنابراین این تنها خبر رسمی است که از این محصول در اختیار داریم.

تصویری که شیائومی از این تبلت در تیزر یادشده منتشر کرده است همچنین نشان می دهد می پد 5 از گوشه های تخت بهره می برد و همان طور هم که در تصویر پیداست، می توانید خطوط آنتن را در کناره های گوشی مشاهده کنید و این یعنی بدنه محصول از جنس فلز است. لازم به ذکر است با توجه به خبرهایی که پیش تر هم منتشر شده بودند، تبلت قدرتمند شیائومی هم از اینترنت LTE و هم 5G پشتیبانی می کند.

شیائومی بزرگ ترین تولیدکننده موبایل جهان در ماه ژوئن بوده است

به نظر می رسد شیائومی می خواهد این تبلت را در سه مدل استاندارد، لایت و پرو راهی بازار کند که هر سه آن ها از نمایشگری 10.9 اینچی با پنلی از جنس IPS LCD، رفرش ریت 120 هرتز و نرخ الگوبرداری لمس 240 هرتز برخوردارند. خبر بسیار خوبی است که می بینیم حداقل از لحاظ وضوح و کیفیت صفحه نمایش، شرکت چینی تفاوتی بین سه محصول خود قائل نشده است. هرچند این موضوع هم رسما از طریق شیائومی تایید نشد.

اگرچه در بخش نمایشگر بین سه محصول شباهت دیده می شود اما به نظر می رسد آنچه که آن ها را از هم متمایز می کند، قلب تپنده آن هاست. گویا شیائومی برای مدل استاندارد و پرو از پردازنده اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد اما مدل لایت را به پردازنده اسنپدراگون 860 مجهز می کند. هیچ یک از این دو پردازنده پرچم دار نیستند اما کاملا از پس نیازهای کاربران در تمامی شرایط کاری برخواهند آمد و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

با توجه به تصاویری هم که پیش از این از تبلت می پد 5 منتشر شده بود، دیدیم که چینش دوربین این محصول تقریبا می توان گفت با چینش دوربین های گوشی می 11 یکسان است و تفاوت خاصی بین آن ها دیده نمی شود. به نام لوازم جانبی، یک کاور کیبورد با فضایی جهت نگه داری قلم هم در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد باید به صورت جداگانه آن را تهیه کرد.

شیائومی همچنین قصد دارد در روز 10 آگوست امسال (19 مرداد) از گوشی می میکس 4 به نام یک محصول خاص و نوآورانه با دوربین سلفی زیر نمایشگر هم رونمایی کند. بنابراین دقیقا قبل از رویداد آنپکد سامسونگ برای رونمایی از گوشی های تاشوی زد فولد 3 و زد فلیپ 3، ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2، شاهد رونمایی بزرگ شیائومی هم خواهیم بود که قطعا در آن اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1780

به "شیائومی می پد 5 با پشتیبانی از قلم 19 مرداد رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می پد 5 با پشتیبانی از قلم 19 مرداد رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید